Jamen! Filmene keder mig efterhånden. Og så regnede jeg jo ellers med at få et skud Star Wars energi, da de nye film kom, men de fornærmende ringe film fik suget min sidste SW-gejst ud af mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#6977 - Yeah! Vi havde Star Wars aften med en flok venner for et par måneder siden, hvor vi samlede 4 store Star Wars rumskibe, hvorefter vi så..........
Lige der troede jeg du ville skrive at i fløj med dem rundt i hele rummet, og skød efter hinanden med laser :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jamen! Filmene keder mig efterhånden. Og så regnede jeg jo ellers med at få et skud Star Wars energi, da de nye film kom, men de fornærmende ringe film fik suget min sidste SW-gejst ud af mig.
Jeg er heldigvis ikke kommet dertil endnu. Men jeg har dog også været lidt tilbageholdende, når det kommer til et gensyn med de gamle film, netop fordi jeg er bange for at blive træt af dem. Derfor er det faktisk en del år siden at jeg sidst så dem.
Og ja, de nye film var desværre rimeligt dårlige, og hjælper på ingen måde Star Wars-universet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
At de nye var så dårlige har lært mig at værdsætte de gamle endnu mere...jeg ser dem dog ikke for ofte, men sådan har jeg det med mange af mine favoritfilm :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Vores juleaften var med få folk, men pokkers hyggeligt. Min kæreste og vores to børn, svigermor og mig selv. Maden bestod af et typisk juleaftensmåltid dog med medister og frikadeller til misuma himself...jeg har aldrig været den store fan af and og steg osv.
Jeg troede aldrig det skulle ske, men de sidste par år, har jeg fundet størst fornøjelse i at se børnenes reaktion når de pakkede deres gaver op. Jeg bliver selv som barn igen fordi jeg så ufatteligt nemt kan identificere mig med deres iver og og begejstring. 6/6
Jeg er heldigvis ikke kommet dertil endnu. Men jeg har dog også været lidt tilbageholdende, når det kommer til et gensyn med de gamle film, netop fordi jeg er bange for at blive træt af dem. Derfor er det faktisk en del år siden at jeg sidst så dem.
dyg (6981) skrev:
Der står med andre ord 6-3 til mig! ... Og hvis tendensen hos jer to fortsætter, ender stillingen med at være 6-0.
#6981 dyg 15 år siden
#6982 Sweetiebellefan 15 år siden
It's a trap!
Si det løgn!
#6983 MOVIE1000 15 år siden
Lige der troede jeg du ville skrive at i fløj med dem rundt i hele rummet, og skød efter hinanden med laser :)
#6984 dyg 15 år siden
#6985 Kruse 15 år siden
Og ja, de nye film var desværre rimeligt dårlige, og hjælper på ingen måde Star Wars-universet.
#6986 wimmie 15 år siden
#6987 misuma 15 år siden
Jeg troede aldrig det skulle ske, men de sidste par år, har jeg fundet størst fornøjelse i at se børnenes reaktion når de pakkede deres gaver op. Jeg bliver selv som barn igen fordi jeg så ufatteligt nemt kan identificere mig med deres iver og og begejstring. 6/6
#6988 BN 15 år siden
Der står med andre ord 6-3 til mig! ... Og hvis tendensen hos jer to fortsætter, ender stillingen med at være 6-0.
;-)
#6989 Skeloboy 15 år siden
Jamen, der blev da kun lavet tre film fra 77-81?
#6990 misuma 15 år siden
0/6 eller 6/6