Maden (bestilt fra lokal golfklub) 5/6 (meget tæt på 6/6) Hyggen 5/6 Fyrværkeriet 2/6 (minder mig endnu engang om at krudt er spild af penge - bogstaveligt talt penge op i røg - heldigvis brugte vi "kun" 270 kr på det)
Alt i alt hyggeligt og sjovt og nu venter der flere snacks og kolde øl - vi ses :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, og så får jeg endda sådan en nyhed i BT i flyveren på vej hjem fra Egypten i dag!
Det er s'gu en af de ting vennerne godt lige kan sms'e og informere om, så man ikke får sådan et chok lige inden man skal flyve ! Og jeg skulle have set ham på Den Lille Fede i år.. Øv...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Første dag efter juleferien og det kunne ikke have været værre - 0/6
Først gik bussen i stå, så jeg blev nødt til at gå det sidste stykke op til VUC og derfor kom jeg selvfølgelig for sent og så fik jeg min aflevering tilbage, som var en længere opgave der skulle afleveres før ferien, og fik ikke ligefrem den ønskede karakter og det værste er at der venter mange flere af den slags afleveringer. Jeg havde ellers gjort mit bedste, men det var åbenbart ikke godt nok. :(
Så der fik jeg da lige det slag!
Så blev jeg mindet om hvor meget jeg hader min engelsklærers "undervisningsmetode". Det er det samme hver evig eneste gang og engelsk som ellers er et fag jeg har rimelig godt styr på, jeg fik trods alt topkarakter i 10 klasse, er nu blevet det kedeligste fag på jorden.
Oh yeah den kedelige, grå og triste hverdag er i sandhed tilbage i fuld vigør.
#7041 wimmie 15 år siden
Maden (bestilt fra lokal golfklub) 5/6 (meget tæt på 6/6)
Hyggen 5/6
Fyrværkeriet 2/6 (minder mig endnu engang om at krudt er spild af penge - bogstaveligt talt penge op i røg - heldigvis brugte vi "kun" 270 kr på det)
Alt i alt hyggeligt og sjovt og nu venter der flere snacks og kolde øl - vi ses :D
#7042 misuma 15 år siden
...også selvom deres rundstykker havde samme konsistens som gammel knækbrød.
#7043 davenport 15 år siden
#7044 chronaden 15 år siden
#7045 PredatorX 15 år siden
Hvilken server? Måske vi kan ses i den rigtige verden ;)
#7046 Bobby Singer 15 år siden
Fandme en dårlig nyhed at starte året med :(
#7047 HonoDelLoce 15 år siden
Ja, og så får jeg endda sådan en nyhed i BT i flyveren på vej hjem fra Egypten i dag!
Det er s'gu en af de ting vennerne godt lige kan sms'e og informere om, så man ikke får sådan et chok lige inden man skal flyve ! Og jeg skulle have set ham på Den Lille Fede i år.. Øv...
#7048 inflector 15 år siden
#7049 chronaden 15 år siden
Blasfemi!
#7050 Bobby Singer 15 år siden
Først gik bussen i stå, så jeg blev nødt til at gå det sidste stykke op til VUC og derfor kom jeg selvfølgelig for sent og så fik jeg min aflevering tilbage, som var en længere opgave der skulle afleveres før ferien, og fik ikke ligefrem den ønskede karakter og det værste er at der venter mange flere af den slags afleveringer. Jeg havde ellers gjort mit bedste, men det var åbenbart ikke godt nok. :(
Så der fik jeg da lige det slag!
Så blev jeg mindet om hvor meget jeg hader min engelsklærers "undervisningsmetode". Det er det samme hver evig eneste gang og engelsk som ellers er et fag jeg har rimelig godt styr på, jeg fik trods alt topkarakter i 10 klasse, er nu blevet det kedeligste fag på jorden.
Oh yeah den kedelige, grå og triste hverdag er i sandhed tilbage i fuld vigør.
I hate my life!