Gravatar

#7291 tiany 15 år siden

Frysepizza til 7,5kr. 2/6

Pris og kvalitet hænger nu en gang sammen.
Valar morghulis
Gravatar

#7292 MOVIE1000 15 år siden

#7266 Joh jeg spurgte ham også ad, om han var sikker på at det ikke var TV Glad han havde set i stedet :)

tiany (7291) skrev:

FORTÆL HVORHENNE!!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7293 tiany 15 år siden

MOVIE1000 (7292) skrev:

tiany (7291) skrev:

FORTÆL HVORHENNE!!!

Kiwi
Valar morghulis
Gravatar

#7294 MOVIE1000 15 år siden

Kiwi?? kan se den nærmeste Kiwi for mig ligger 16 km væk, måske lidt for langt at cykle for at købe undermiddel pizzaere og kan sikkert kun bære 4-5 stk :(, men nu når jeg har fået pizza på hjernen (igen) tror jeg at jeg vil lave en lige nu :) med hakket kalkun kød.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7295 Åkepool 15 år siden

evermind (7280) skrev:
Den er måske ikke nogen T2

Mindre kan faktisk også gøre det, selv hos mig :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7296 Bruce 15 år siden

Ricky Gervais ejer simpelthen forsiderne. Hollywood Reporter forsiden har flere artikler vedrørende Gervais på forsiden, end nogen hype om en film kunne mønte ud i. Hvis Gervais var på Børsen ville jeg sige "køb".

http://www.hollywoodreporter.com/
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7297 Skeloboy 15 år siden

#7296 - hehe, ja, det er fedt at han stjæler alt opmærksomhed fra vinderne :)

Ah, den giver svar på et af mine spørgsmål:
While Berk traditionally vets every word of the Globes' script, he says that Gervais does not allow that pre-show scrutiny as host. "That's not how Ricky works," he says.

"I had absolutely no idea what Ricky was going to say so anything I heard was at the same time you heard it," Berk says.
Gravatar

#7298 wimmie 15 år siden

Vores bank/bankrådgiver 0/6!

Vi havde ventet 2 uger på at få sat et møde på ang. hussalg og så er vores bankrådgiver syg og mødet aflyst :(
Nåja, man kan vel altid blive syg men det er 3. gang hun er syg når vi skulle have snakket med hende.
Tror snart vi skal have skiftet bank eller i hvert fald bankrådgiver; hende vi har er alt for ustabil og slet ikke rar at snakke med når der er noget...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7299 PredatorX 15 år siden

Det er meget fint med Gervais og hans Global Globes "Skandale" men jeg vil meget hellere høre noget mere om hans nye dværg-agent tvserie som lyder hysterisk morsom.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7300 misuma 15 år siden

Pandebøf med lidt fløde, kalvefond, rosmarin, fetatern og kartofelbåde. Misuma, du har gjort det igen!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: