#7340 Ægget vil aldrig kunne være kommet først, da ægget skal dannes af proteiner og aminosyrer som jo skal komme et sted fra og eneste sted er fra hønen, derfor må hønen komme først. Så kan man spørger sig selv om hvor hønen kom fra? Hønen er højst sandsynlig kommet fra en nær slægtning som ved evolutions vej har udviklet sig til en høne som vi kender den i dag.
Sidder og skriver biologi opgave, kunne ikke lade vær :P
#7340 Ægget vil aldrig kunne være kommet først, da ægget skal dannes af proteiner og aminosyrer som jo skal komme et sted fra og eneste sted er fra hønen, derfor må hønen komme først. Så kan man spørger sig selv om hvor hønen kom fra? Hønen er højst sandsynlig kommet fra en nær slægtning som ved evolutions vej har udviklet sig til en høne som vi kender den i dag.
Sidder og skriver biologi opgave, kunne ikke lade vær :P
Men med den rationalisering må ægget jo også være kommet først uanset hvad.. :) Dog et æg lagt af et andet, MEGET nært beslægtet dyr, der så udklækkede en høne.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#7341 misuma 15 år siden
#7342 Kopper 15 år siden
Hvis du skal have et fjeren skal du have en høne ;)
#7343 misuma 15 år siden
#7344 Kopper 15 år siden
Jeg er ikke kristen ;)
Men hvis han var der så kom fjeren jo ikke først
#7345 misuma 15 år siden
(Jeg elsker sort snak :P )
#7346 Kopper 15 år siden
haha, længere ud på land med :)
#7347 MOVIE1000 15 år siden
#7348 elwood 15 år siden
Jeg er kommet over, og kan ændrer min kode, men der er stadig en del børnesygdomme desværre, tror lige det skal ha lidt tid, før det er på plads.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7349 Wangsgaard 15 år siden
Ægget vil aldrig kunne være kommet først, da ægget skal dannes af proteiner og aminosyrer som jo skal komme et sted fra og eneste sted er fra hønen, derfor må hønen komme først. Så kan man spørger sig selv om hvor hønen kom fra? Hønen er højst sandsynlig kommet fra en nær slægtning som ved evolutions vej har udviklet sig til en høne som vi kender den i dag.
#7350 HonoDelLoce 15 år siden
Men med den rationalisering må ægget jo også være kommet først uanset hvad.. :) Dog et æg lagt af et andet, MEGET nært beslægtet dyr, der så udklækkede en høne.. :)