Gravatar

#7351 Wangsgaard 15 år siden

Det er selvfølgelig rigtig nok, men hvor kommer det nært beslægtet dyr så fra, et andet æg lagt af et andet dyr som skal være kommet et andet sted fra. Det hele kan spores til en en cellet organisme svømme rundt i noget vand
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7352 Collateral 15 år siden

Nyt Log-ind system 3/6 - havde meget bøvl med at komme på, men nu da jeg er på er der ingen problemer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7353 Batsy 15 år siden

det nye login system 3/6

Hvordan skifter man billede det eneste jeg kan se når jeg trykker på billede i "Ret" er det der Gravatar, any help please?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7354 MMB 15 år siden

Man SKAL oprette en bruger på Gravatar. Har jeg ret i, at karakteren falder til 1/6 eller 2/6?
Gravatar

#7355 Batsy 15 år siden

7354# Ja den faldt ned på 1/6

Savner allerede de gamle filmz, ):
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7356 Åkepool 15 år siden

Foeller (7354) skrev:
Man SKAL oprette en bruger på Gravatar

Det er da det mest latterlige!

Og normalt når man klikker på en brugers navn, kan man se hans/hendes profilbillede en anelse større. Nu er det bare et lille billede af dem vi allesammen har fået efter nedsmeltningen :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7357 Collateral 15 år siden

Mit billede fra FB er åbenbart blevet overført. Men det er da træls for dem der enten ikke har FB eller bare ikke har lyst til at forbinde den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7358 Wangsgaard 15 år siden

#7357 Det var mit også og ønsker ikke har forbinde dem, da jeg ikke kan se fordelene, samt skal alt jo i disse dage forbi facebook og forstår det ikke helt:S
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7359 AP 15 år siden

kan heller ikke se logikken i at filmz skal forbindes med andre sites. Og da jeg selv hverken har facebook, twitter eller andet må den her forandring ligge på lige omkring 0/6 for mit vedkommende..
Gravatar

#7360 Collateral 15 år siden

#7358: Synes også det bør være en valgmulighed ikke at forbinde sig da. Så ærgre mig da over at det skal være så bøvlet for folk. Og glæder mig til filmz forummet begynder at blive sig selv igen.

Skriv ny kommentar: