Gravatar

#7431 wimmie 15 år siden

At husbondens lønforhøjelse langt om længe gik igennem - med tilbagevirkende kraft fra 1. juni - så han får ca. 18.000 mere udbetalt 1. marts 6/6 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7432 Bruce 15 år siden

#7431 Tillykke :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7433 wimmie 15 år siden

Tak, det er sgu nice - og meget tiltrængt nu hvor vi står og kan risikere at miste 400.000 på hussalg :/

Oh well... ;)
Gravatar

#7434 evermind 15 år siden

#7431 Svin! Men tillykke! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7435 wimmie 15 år siden

Tak tak, men læste du mit næste indlæg? :p

Gravatar

#7436 evermind 15 år siden

#7435 Hov, nej ... Må være træt. :S Men dét er da træls ... :( Så er de ekstra penge jer jo vel undt! Håber da, det ikke går så galt med hussalget!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7437 wimmie 15 år siden

Hehe, det er nu også i "worst case scenario" - hvis vi er "heldige" kan vi slippe med et tab på omkring 300.000 :p
Gravatar

#7438 Antlion 15 år siden

Den første KINESER i en Grand Slam finale! Det er en ligeså rørende stund i verdenshistorien som den første sorte præsident og den første Oscar til en kvindelig instruktør. Hvorfor er det nødvendigt at reklamere med hendes nationalitet?
Gravatar

#7439 misuma 15 år siden

Bony - Jeg burde smutte til læge, men lige for tiden skal der ikke meget til for at korthuset vælter og synes bare ikke lige jeg kan rumme flere ting at skulle forholde mig til, alvorligt eller ej. Rationelt set ved jeg godt hvad jeg burde gøre, men det har aldrig været min stærke side at lytte til sund fornuft.

Cheesecake, lasagne....OG amerikanske pandekager? Jeg bliver jo aldrig færdig med at lave dem?! :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7440 Babo Rises 15 år siden

Antlion (7438) skrev:
Den første KINESER i en Grand Slam finale! Det er en ligeså rørende stund i verdenshistorien som den første sorte præsident og den første Oscar til en kvindelig instruktør. Hvorfor er det nødvendigt at reklamere med hendes nationalitet?

satme også skidt af Caroline. Gad vide hvornår hun begynder at vinde de store Slam's?

Skriv ny kommentar: