Har lige fået et brev fra Kollgiekontoret i Århus om, jeg får 7000 tilbage fra depositum, samt jeg kun skal betale husleje for det halve januar. Fantastisk nyhed, der reddede mig på en ellers dårlig dag. Og godt at have det ud af verden. :D 6/6
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Uanset hvad man må mene om hans holdninger, så var han uundværlig i den danske samfundsdebat.
Helt enig. Jeg var som regel arg modstander i værdipolitiske spørgsmål, men manden kunne sin journalistiske metier og ofte bedre end andre i samme stilling. Det er sørgeligt at ryge i så ung en alder og han vil uundgåeligt efterlade et tomrum.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg vil til enhver tid, uanset branche, tro på, at fri konkurrence og et frit valg, skaber det bedste produkt, til den bedste pris og derfor mener jeg også både sundhedsforsikringer og privathospitaler er kommet for at blive.
Så er vi alligevel uenige. Jeg har ikke en helt afklaret holdning til privathospitaler, men forsikringen bør være en offentlig opgave.
Stadig glad på dine vegne for at du klarede dig igennem dog :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det med Seidenfarden hænger sgu lige ved... Har heller aldrig været særlig stor tilhænger, men han var en god argumentør, og så var han en fellow fan af Tolkien, hvilket betyder undskyld på op til flere sprog!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Argh håbede lige projektoren var dukket op i dag, men leverandøren har ikke fået den, så må vente lidt endnu :( Fik dog bestilt tæppe og sofaarrangement skulle komme en uge før tiden, så det ligner, at alt muligvis falder sammen og kan være klar midt i næste uge. Søndag bliver så sidste dag, med mine trofaste biostole :(
Et sted mellem 2/6 og 6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7451 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#7452 Bruce 15 år siden
Helt enig. Jeg var som regel arg modstander i værdipolitiske spørgsmål, men manden kunne sin journalistiske metier og ofte bedre end andre i samme stilling. Det er sørgeligt at ryge i så ung en alder og han vil uundgåeligt efterlade et tomrum.
#7453 misuma 15 år siden
Buhuu, har længe tænkt på at købe hans cd....burde gøre noget ved det.
#7454 davenport 15 år siden
#7455 gi-jones 15 år siden
Så er vi alligevel uenige. Jeg har ikke en helt afklaret holdning til privathospitaler, men forsikringen bør være en offentlig opgave.
Stadig glad på dine vegne for at du klarede dig igennem dog :-)
#7456 Bruce 15 år siden
#7457 davenport 15 år siden
#7458 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg er én reboot fra at skodde lortet og optage det musik på en diktafon! (Det giver da garanteret også mindst lige så god lyd... blaaaa)
At der i det mindste kommer FCK i fjernsynet nu 6/6!
#7459 Bruce 15 år siden
#7460 Bruce 15 år siden
Et sted mellem 2/6 og 6/6