2-1 mod Vålerenga i pausen.. Ganske godt spil til tider, men heller ikke meget kvalificeret modstand, så snart tempoet kommer over 1. divisions-niveau..
Underligt mål Vålerenga fik, hvor Antonsson af en eller anden uransagelig grund sætter Wiland på en stor prøve ved et hjørnespark, hvorefter der dukker en nordmand op og sætter en nem ripost ind..
Tror liiiiige Antonsson skal have tjekket hvilket hold han spiller på :)
Ellers en dejlig første halvleg, med masser af lækre kombinationer mellem Pospech og Bolanos, mens Vingaard og Wendt til gengæld ikke har vist meget..
4/6
At FCK har hentet Pierre Bengtsson 4/6
Han skal nok oppe sig og blive et godt aktiv (ligesom Wendt selv gjorde), men havde alligevel håbet på et større navn til den venstre-back.. Det er altså store sko at skulle udfylde til sommer..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#7463 FERIE?!?! Har de haft FERIE?!?!?! Det skulle da bare være træningslejr i Sibirien lige siden lodtrækningen. Once in a lifetime chance!!! Neeeeeeeej!!! :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
"Nåh gutter, nu har i præsteret det største forspring i Superligaens historie, kvalificeret jer som det første hold fra Danmark nogensinde til knock-out-runderne i Champions League.. Og som belønning får i ikke lov at se jeres familie og venner i julen.."
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Store personligheder i hver deres branche, som vil blive savnet.
Det er desværre nok enden på Love shop, som i min verden er et af de store danske navne, men tabet af to ud af tre medlemmer på kun et par år, levner ikke de store chancer for mere fra den kant.
Hold kæft hvor er det røvtrist.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Der er tøsetorsdag den 3.2 med Kings Speech i Cinemaxx. Må mænd godt komme ind dér? Ikke at jeg betragter mig som en mand, når jeg er blandt kvinder, slet ikke, men der er da ikke lukket for mænd vel?
Og hvorfor helvede Kings Speech for tøser? A-Team er for tøser, Kings Speech er sgu da for rigtige mænd!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7461 HonoDelLoce 15 år siden
Ja?
2-1 mod Vålerenga i pausen.. Ganske godt spil til tider, men heller ikke meget kvalificeret modstand, så snart tempoet kommer over 1. divisions-niveau..
Underligt mål Vålerenga fik, hvor Antonsson af en eller anden uransagelig grund sætter Wiland på en stor prøve ved et hjørnespark, hvorefter der dukker en nordmand op og sætter en nem ripost ind..
Tror liiiiige Antonsson skal have tjekket hvilket hold han spiller på :)
Ellers en dejlig første halvleg, med masser af lækre kombinationer mellem Pospech og Bolanos, mens Vingaard og Wendt til gengæld ikke har vist meget..
4/6
At FCK har hentet Pierre Bengtsson 4/6
Han skal nok oppe sig og blive et godt aktiv (ligesom Wendt selv gjorde), men havde alligevel håbet på et større navn til den venstre-back.. Det er altså store sko at skulle udfylde til sommer..
#7462 Bruce 15 år siden
#7463 HonoDelLoce 15 år siden
Helt enig..
Men set i forhold til at det kun er 2. træningskamp siden ferien, så synes jeg det er godkendt.. :)
#7464 Bruce 15 år siden
#7465 HonoDelLoce 15 år siden
Ja, prøv du at sælge den til spillerne! :D
"Nåh gutter, nu har i præsteret det største forspring i Superligaens historie, kvalificeret jer som det første hold fra Danmark nogensinde til knock-out-runderne i Champions League.. Og som belønning får i ikke lov at se jeres familie og venner i julen.."
#7466 Wangsgaard 15 år siden
#7467 Åkepool 15 år siden
Store personligheder i hver deres branche, som vil blive savnet.
Det er desværre nok enden på Love shop, som i min verden er et af de store danske navne, men tabet af to ud af tre medlemmer på kun et par år, levner ikke de store chancer for mere fra den kant.
Hold kæft hvor er det røvtrist.
#7468 MMB 15 år siden
At du ikke fortæller hvordan og hvorhenne 0/6 ;)
#7469 Bruce 15 år siden
Og hvorfor helvede Kings Speech for tøser? A-Team er for tøser, Kings Speech er sgu da for rigtige mænd!
#7470 evermind 15 år siden