Og nu vi er ved det: Hvorfor taler sportsfolk altid i nutid? "Ja, altså vi går rigtigt hårdt til dem i første halveg, men svigter lidt på midtbanen hen imod slutningen af kampen." Det giver ingen mening! Det er jo overstået!
Det er nok fordi de er ramt af et trauma, hvor de stadig gennemlever kampen i deres fantasi.
Det er altid fantastisk at opleve et lands befolkning kæmpe for deres rettigheder og opleve en revolution. Tunesien og nu Egypten. Det kan ende op med at være ligeså vigtigt og godt for verden, som murens fald, hvis altså det fører til demokrati. Det kan sprede sig så iranerne også prøver igen. Fører det modsat til det muslimske broderskabs magtovertagelse, så bliver det formentlig langt værre end med Mubarak ved roret. Derfor den lille karakter op til 6/6.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg arbejder normalt i primærsektoren, men er i øjeblikket to uger i den sekundære sektor, hvilket har haft både positive og negative konsekvenser. Mit "problem" består i, at jeg virkelig har fundet min hylde i den sekundære. Jeg nyder virkelig det nye arbejdsmiljø og er en anelse ked af, at jeg om et par uger vender tilbage til primærsektoren. Der skal jeg være i mindst halvandet år endnu, førend jeg får muligheden for at vende tilbage til den sekundære sektor. Jeg tror det kommer til, at føles som rigtig lang tid, men har selvfølgelig besluttet mig for, at få det bedste ud af det.
At jeg så frivilligt ønsker at arbejde i den sekundære sektor til trods for, at jeg skal meget tidligere op om morgenen og vil få en noget lavere løn, opvejes af denne ekstra glæde ved at tage på arbejde. Jeg var glad før, men har nu oplevet, at det faktisk kan blive endnu bedre.
4/6 - Ikke topkarakter, da der stadig er noget tid til jeg kan vende tilbage dertil. Og ikke laveste karakter, da jeg nu har fundet ud af, at der er en helt ny verden derude der bare venter på mig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Alene hjemme med Snøfler, Cola, Nachos med cheddar, guacamole og salsa...samt masser af film 6/6! :D
Kan ikke helt stikke den, men når ungerne er kastet i seng, er jeg ligeså alene med cola og snold og en hulens masser film.
Jeg tror Dreamscape er moden til et gensyn, eller måske The Crow, The Warriors eller K-pax...fællesnævneren her er David Patrick Kelly, som altid gi'r mig myrekryb af en eller anden grund.
#7491 BN 15 år siden
Det er nok fordi de er ramt af et trauma, hvor de stadig gennemlever kampen i deres fantasi.
#7492 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#7493 davenport 15 år siden
#7494 misuma 15 år siden
Det er vist også på tide med en opgradering...altså af Toy Story og ikke af min dejlige søn Sune...
#7495 Bruce 15 år siden
5/6
Det er altid fantastisk at opleve et lands befolkning kæmpe for deres rettigheder og opleve en revolution. Tunesien og nu Egypten. Det kan ende op med at være ligeså vigtigt og godt for verden, som murens fald, hvis altså det fører til demokrati. Det kan sprede sig så iranerne også prøver igen. Fører det modsat til det muslimske broderskabs magtovertagelse, så bliver det formentlig langt værre end med Mubarak ved roret. Derfor den lille karakter op til 6/6.
#7496 Bony 15 år siden
At jeg så frivilligt ønsker at arbejde i den sekundære sektor til trods for, at jeg skal meget tidligere op om morgenen og vil få en noget lavere løn, opvejes af denne ekstra glæde ved at tage på arbejde. Jeg var glad før, men har nu oplevet, at det faktisk kan blive endnu bedre.
4/6 - Ikke topkarakter, da der stadig er noget tid til jeg kan vende tilbage dertil. Og ikke laveste karakter, da jeg nu har fundet ud af, at der er en helt ny verden derude der bare venter på mig. :)
#7497 Collateral 15 år siden
#7498 wimmie 15 år siden
#7499 Collateral 15 år siden
#7500 misuma 15 år siden
Kan ikke helt stikke den, men når ungerne er kastet i seng, er jeg ligeså alene med cola og snold og en hulens masser film.
Jeg tror Dreamscape er moden til et gensyn, eller måske The Crow, The Warriors eller K-pax...fællesnævneren her er David Patrick Kelly, som altid gi'r mig myrekryb af en eller anden grund.