Var ellers meget tæt på at smutte i Blockbuster i Fredericia i dag da jeg alligvel skulle smide husbonden af til julefrokost i Erritsø - men gad alligevel ikke køre derind, hehe ;) Det er nok heller ikke fordi jeg som så mangler film :p
Den eneste af de film du nævner som jeg har set er The Crow og den er jo klart et gensyn værd. Er Dreamscape god?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Alene hjemme med Snøfler, Cola, Nachos med cheddar, guacamole og salsa...samt masser af film 6/6! :D
Er helt enig i din 6/6. Det lyder sgu' som en god aften! Jeg er selv alene hjemme i aften, men jeg har desværre kun popcorn. Det lyder sgu' til, at du har sikret dig det helt store arsenal. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Den har efterhånden en del år på bagen og det kan klart ses, men for mig er det en del af charmen, desuden elsker jeg bare old school effekter. Den kan ses hvis man er til cheesy 80'er sci-fi.
Jeg er enig med både misuma og anmelderen - især den indledende drømmesekvens og det postapokalyptiske mareridt i slutningen af filmen er oplevelsen værd.
Hmmm...gad vide om jeg alligevel har set den; jeg synes traileren virker bekendt (og nej, jeg tror ikke bare at jeg har set traileren før ;) Jeg har sikkert set den som barn og så ikke siden. Den er jo trods alt fra '84 så jeg kan jo godt have været ret lille da jeg så den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#7501 wimmie 15 år siden
Nachos er guf :p
Var ellers meget tæt på at smutte i Blockbuster i Fredericia i dag da jeg alligvel skulle smide husbonden af til julefrokost i Erritsø - men gad alligevel ikke køre derind, hehe ;)
Det er nok heller ikke fordi jeg som så mangler film :p
Den eneste af de film du nævner som jeg har set er The Crow og den er jo klart et gensyn værd. Er Dreamscape god?
#7502 Bony 15 år siden
Er helt enig i din 6/6. Det lyder sgu' som en god aften! Jeg er selv alene hjemme i aften, men jeg har desværre kun popcorn. Det lyder sgu' til, at du har sikret dig det helt store arsenal. :)
#7503 misuma 15 år siden
Den har efterhånden en del år på bagen og det kan klart ses, men for mig er det en del af charmen, desuden elsker jeg bare old school effekter. Den kan ses hvis man er til cheesy 80'er sci-fi.
Dreamscape
#7504 Highland Park 15 år siden
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=1173
Jeg er enig med både misuma og anmelderen - især den indledende drømmesekvens og det postapokalyptiske mareridt i slutningen af filmen er oplevelsen værd.
#7505 wimmie 15 år siden
Jeg har sikkert set den som barn og så ikke siden. Den er jo trods alt fra '84 så jeg kan jo godt have været ret lille da jeg så den.
#7506 misuma 15 år siden
Ikke set K-Pax? Wait what? Getting dizzy, I don't even...I'm....ehh...*hoved imploderer*
#7507 wimmie 15 år siden
#7508 misuma 15 år siden
#7509 wimmie 15 år siden
Det er en aftale :)
#7510 Bobby Singer 15 år siden
Okay, okay jeg snød lidt. Jeg brugte Amo Scones blanding. Men de smager stadig godt!