Så fik man lige de nødvendige vacciner, så jeg kan komme af sted til Dubai. Ondt gjorde det da, men langt fra så slemt som jeg havde frygtet. Og så var det også billigere end jeg troede, så det bliver en 5/6.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Efter den fantastiske gåtur i sidste uge på 15 km, måtte jeg indse, at man ikke skal være for kæk. Langsomt er smerter kommet i anklen og de sidste to dage, har jeg end ikke selv kunnet tage en sok på. Et besøg hos lægen viste dog ingen betændelse, da smerten var meget lokal. Jeg skal blot holde mig i ro, have ispose på og bruge andet fodtøj et stykke tid :( Fuck et skrog man er blevet!
I nat vil jeg blive oppe og se om døden kommer forbi og smider blod op på min dørkarm eller lure på om haven bliver angrebet af frøer, græshopper eller ild fra himlen.
0/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7554 Man skal altid tage den med ro efter sådan en omgang.
Det er godt nok en meget mindre kategori, men en af mine kolleger fik en hjernerystelse på en skiferie i juleferien. Han hvilede sig et par dage og startede derefter lige på og hårdt på arbejdet. Det skulle han ikke have gjort. Skaden blev forværret, og de sidste tre-fire uger har han ligget hjemme uden at kunne se en computerskærm, læse en bog eller gøre noget som helst andet end at ligge på sofaen og kigge i loftet.
Ting tager tid. Og hvis man glemmer det faktum, kommer de til at tage endnu længere tid.
I nat vil jeg blive oppe og se om døden kommer forbi og smider blod op på min dørkarm eller lure på om haven bliver angrebet af frøer, græshopper eller ild fra himlen.
Mon ikke du skulle komme døden i forkøbet og øve dig i lidt kosher lam til de dørstolper? Husk at tage billeder... Uh, eller en lille film til youtube... heyyy, "Bruce den knap så almægtige"? ;)
#7551 Bobby Singer 15 år siden
#7552 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#7553 Skeloboy 15 år siden
#7554 Bruce 15 år siden
0/6
#7555 mr gaijin 15 år siden
Det er godt nok en meget mindre kategori, men en af mine kolleger fik en hjernerystelse på en skiferie i juleferien. Han hvilede sig et par dage og startede derefter lige på og hårdt på arbejdet. Det skulle han ikke have gjort. Skaden blev forværret, og de sidste tre-fire uger har han ligget hjemme uden at kunne se en computerskærm, læse en bog eller gøre noget som helst andet end at ligge på sofaen og kigge i loftet.
Ting tager tid. Og hvis man glemmer det faktum, kommer de til at tage endnu længere tid.
#7556 Muldgraver 15 år siden
Mon ikke du skulle komme døden i forkøbet og øve dig i lidt kosher lam til de dørstolper? Husk at tage billeder... Uh, eller en lille film til youtube... heyyy, "Bruce den knap så almægtige"?
;)
#7557 Bruce 15 år siden
#7556 God ide! :)
#7558 PredatorX 15 år siden
#7559 Skeloboy 15 år siden
#7560 knipsknips 15 år siden
660 kr, er da også en god sjat ned i lommen !
Men igen to dage i helvede med Korn osv...