Det var rart at få det overstået, men på den anden side jeg stod også op kl. 7 og begyndte flytningen kl. 8 og blev først færdig her kl. 19. Derfor er jeg også godt smadret lige nu og kan allerede mærke at mine ben er begyndt at syre til. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg har det i morgen. :S
Der dog en rigtig god ting der sker i dag: NYT AFSNIT AF SUPERNATURAL BITCHES EFTER 8 FUCKING UGERS PAUSE!!!!
Så er der også lige Whiskey Media Happy Hour og det hjælper også lidt på det.
Åh jeg glæder mig usandsynligt meget til vinterferien...
Lillepigens skærm, en HP, gik pludselig idag, mens vi sad og kiggede på den. Ingen lyd, bare sort skærm. Pillede den fra og satte den til i en anden stikkontakt. Nada. Så er det jo blot at finde frem til, hvor jeg har købt den ikk' og så garantien, eftersom den er købt indenfor de sidste 2 år. Men jeg kan ikke finde kvittering i mine mails, så den er nok slettet. Jeg har tjekket beløb på mine kontoudtog og jeg kan ikke finde noget, som ligner og prøvet og logge på diverse webshops for at se, om jeg skulle være heldig. Nope.
Hva' dælen gør man, hvis man vil have en HP skærm repareret? Det er sådan en svend.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg har sjældent, hvis tæt på aldrig, min mobil online. Forleden havde jeg dog da jeg ville prøve at hente Angry Birds, mobilen var på nettet ca 10 minutter, mest fordi det mislykkedes at hente spillet...nu har jeg så fået en regning på næsten 500 kr...what?!
#7571 Bobby Singer 15 år siden
Det var rart at få det overstået, men på den anden side jeg stod også op kl. 7 og begyndte flytningen kl. 8 og blev først færdig her kl. 19. Derfor er jeg også godt smadret lige nu og kan allerede mærke at mine ben er begyndt at syre til. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg har det i morgen. :S
Der dog en rigtig god ting der sker i dag: NYT AFSNIT AF SUPERNATURAL BITCHES EFTER 8 FUCKING UGERS PAUSE!!!!
Så er der også lige Whiskey Media Happy Hour og det hjælper også lidt på det.
Åh jeg glæder mig usandsynligt meget til vinterferien...
#7572 misuma 15 år siden
#7573 misuma 15 år siden
Følelsen af at være dummere end vissen yogurt 0/6
#7574 Tenebrae 15 år siden
http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-1237...
#7575 Åkepool 15 år siden
Det var sgu en tidlig alder at dø i :(
#7576 evermind 15 år siden
Oh man. :( Har lige sat Still Got the Blues på med en venlig tanke ...
#7577 Bruce 15 år siden
Hva' dælen gør man, hvis man vil have en HP skærm repareret? Det er sådan en svend.
#7578 Antlion 15 år siden
#7579 misuma 15 år siden
prøve at hente Angry Birds, mobilen var på nettet ca 10 minutter, mest fordi det mislykkedes at hente spillet...nu har jeg så fået en regning på næsten 500 kr...what?!
0/6....dårlig timing.
#7580 Muldgraver 15 år siden
Havde du forventet andet?