Gravatar

#7581 elwood 15 år siden

Puppy Bowl's Half-Time Show var bedre, det var med katte 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7582 MOVIE1000 15 år siden

Har vundet 2 billetter til 127 hour 6/6 :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7583 misuma 15 år siden

Tillykke M1000 Ü

Trailer til Captain America:

http://destructoid.com/

Kunne da se meget værre ud...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7584 MOVIE1000 15 år siden

Tak misuma :) mhs til traileren så ser da da ok ud, Red Skull er jeg lidt overrasket over så meget som det ligner fra tegneserien.
Gravatar

#7585 MOVIE1000 15 år siden

Har så lige fundet ud af, at filmen ikke bliver vist i nærheden af mig, så skal jeg tage til Odense eller Århus som det nærmeste sted :( havde lige glædet mig over at skulle se, hvad det var for en, nu når den havde fået så meget ros :( 0/6
Gravatar

#7586 Wangsgaard 15 år siden

#7585 Surt!
Hvis du vil af med dem gratis eller billigt så vil jeg gerne være den første til at byde :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7587 Bobby Singer 15 år siden

Så jeg har lige snakket med min boligforening og ifølge dem vil jeg først modtage et girokort, så jeg kan forny mit medlemsskab, den 15 marts, men hvad nytter det når der står at jeg er skrevet op til den 26 februar?

0/6

Jeg gider ikke miste 18 års anciennitet på grund af en eller anden dum fejl. Jeg tager derop i den her uge og så må de finde en løsning. Det giver jo ingen mening det her.
Idjit
Gravatar

#7588 Collateral 15 år siden

Aktivering vs. job 0/6

Jeg er begyndt på aktivering i forrige uge. Eller det vil sige, jeg mødte deroppe, for at blive sendt hjem og arbejde. Nu var jeg så igen afsted i dag, og skal i denne og de næste 4 uger møde fast deroppe. Nu er problemet at jeg har fået et vikarjob i en sfo (det vil sige jeg skal først møde kl. 13) og aner ikke hvorvidt jeg skal møde i aktivering? Hende jeg spurgte deroppe i dag mente at jeg skulle, da SFO er 4 timer, men aktivering er 6!? Hvorfor skal det være så freakin' forvirrende opbygget. Hvorfor kan jeg ikke tage fri fra aktiveringen når jeg har et job at møde til? Alternativt skal jeg til Vejle, for at rejse tilbage til Børkop og så til Gauerslund (som ikke er så langt godt nok.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7589 Bruce 15 år siden

Smed den ind i forkerte tråd!

Jeg store idiot :) Købte billet til Hereafter i Falkoner. Tog derop, fik billet, købte en cappucino, gik ned i 5'eren, 5 minutter i spilletid 16.15. Lukket. Åbnede dør, film kørte, jeg tænkte, "ah reklamer" og gik ind. De 6 mennesker i biografen kiggede lidt. Jeg satte mig. Hmmm det ligner ikke reklamer. Hmmm er forrige film ved at slutte? Kiggede på billetten. Jo rigtig biograf. Kunne se det var Hereafter. Inden jeg købte billetten i biografen studsede jeg godt nok over, at der stod 15.30 på skærmene, men 16.15 udenfor på plakaterne. Og da jeg fik billetten i en "hent selv" automat stod der 16.15, så ingen ko på isen.

Jeg gik op og sagde høfligt, "der er vist uoverensstemmelser mellem det som står på Kino, plakater og jeres skærme og så den tid filmen er startet på". Hun kiggede på billetten og sagde: "du har købt billet til imorgen?".

Så mange hints og ikke én tanke på, at jeg har købt til forkert forestilling :) Nå, jeg fik en cappucino og en køretur :)

3/6 for underholdningsværdi!

PS: Nåede lige to store spoilers i filmen, så det var da fedt!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7590 inflector 15 år siden

Haha Bruce herlig historie. Nogen gange føler man sig ikke super skarp. :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: