Det er vel bare publikum idag, der forventer at vide alt om en film, inden de ser den. Idag er det ikke unormalt at udgive flere trailers, samt million tv-spots..
#7597 Her er hvad du gør: Tag en rygsæk på fyldt op med vægte, så den vejer 20kg. å din kone til at være nøgen og jagt hende så gennem huset. Hvis du fanger hende får du lov at lege, men for hver 10 minutter du ikke fanger hende, skal du løbe en gang rundt om huset før du får lov at gå igang igen. Så skal du nok smide de 20kg på 3-4 dage :p
Pragtfuld idé Notional. :D
#7616: Vi har naturligvis taget ved lære af mesteren: [url= gør nuttede Anny Ondra forlegen[/url]
#7607 - Jeg er skam også realist, og ved godt, at kroppen vil begynde at gå i "forfald", men det tager jeg når det kommer. At tage sorger på forskud er normalt ikke noget jeg gør, så det vælger jeg heller ikke at gøre i dette tilfælde :)
:) Jeg mente blot, at hvis man måler selvværd og livsværdi i kropsvelvære/-funktionsdygtighed, vil man på et tidspunkt uvægerligt få problemer med at se sig selv som menneske. Det er naturligvis ikke det rareste med forfald eller i forhold til samfundet krævende afvigelser, men på den anden side kan der også være noget berigende i at give efter for sine begrænsningers kollaps og forstå sig selv i lyset af dem, måske erkende hvor meget potentiale der er i de områder af livet vi ellers er vant til at lade os begrænse fra, fordi vi af en eller anden grund føler vi skal leve indenfor vanetænkningen. Uden sorg ingen glæde over overvindelsen af sorgens præmis.
Og for tiden er dette sågar blevet et politisk problem, eftersom man kun kan være en rigtig god borger, når man er hyperproduktiv og materielt set bidragende til samfundet, selv som et nedslidt menneske.
(Og i disse Aronofsky-tider: En af grundene til jeg finder Aronofskys film så skønne, er fordi han på meget flot vis behandler netop sindets frihed gennem brydning med kroppens grænser.)
Matmatik er det fag jeg mindst elsker, men jeg kunne sagtens sniget mig ind på et 4 tal i begge 2, så er lidt skuffet over mig selv 2/6, jeg bestod da og heldigvis var det kun en Termins prøve.
Håber ikke det går sådan i den rigtige afgangs eksamen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ikke for at få dig til at tage skolearbejdet mindre seriøst, men det er altså begrænset, grænsende til ligegyldigt, hvad dit gennemsnit i folkeskolen ender på.
#7621 Bruce 15 år siden
#7622 Notional 15 år siden
#7623 Babo Rises 15 år siden
#7624 Bruce 15 år siden
6/6
#7625 misuma 15 år siden
http://movies.ign.com/articles/114/1148344p1.html
#7626 Highland Park 15 år siden
#7616: Vi har naturligvis taget ved lære af mesteren:
[url= gør nuttede Anny Ondra forlegen[/url]
#7627 Muldgraver 15 år siden
:) Jeg mente blot, at hvis man måler selvværd og livsværdi i kropsvelvære/-funktionsdygtighed, vil man på et tidspunkt uvægerligt få problemer med at se sig selv som menneske. Det er naturligvis ikke det rareste med forfald eller i forhold til samfundet krævende afvigelser, men på den anden side kan der også være noget berigende i at give efter for sine begrænsningers kollaps og forstå sig selv i lyset af dem, måske erkende hvor meget potentiale der er i de områder af livet vi ellers er vant til at lade os begrænse fra, fordi vi af en eller anden grund føler vi skal leve indenfor vanetænkningen. Uden sorg ingen glæde over overvindelsen af sorgens præmis.
Og for tiden er dette sågar blevet et politisk problem, eftersom man kun kan være en rigtig god borger, når man er hyperproduktiv og materielt set bidragende til samfundet, selv som et nedslidt menneske.
(Og i disse Aronofsky-tider: En af grundene til jeg finder Aronofskys film så skønne, er fordi han på meget flot vis behandler netop sindets frihed gennem brydning med kroppens grænser.)
#7628 Bony 15 år siden
Årh, hun er skjøn. :)
#7629 Batsy 15 år siden
02 i færdigheds regning
Matmatik er det fag jeg mindst elsker, men jeg kunne sagtens sniget mig ind på et 4 tal i begge 2, så er lidt skuffet over mig selv 2/6, jeg bestod da og heldigvis var det kun en Termins prøve.
#7630 Antlion 15 år siden
Ikke for at få dig til at tage skolearbejdet mindre seriøst, men det er altså begrænset, grænsende til ligegyldigt, hvad dit gennemsnit i folkeskolen ender på.