Men frygt nu ej, hvis du går ud med et middelmådigt gennemsnit. Folkeskolens totalitære idé med egnethed og uegnethed er i for sig også ligegyldigt, selvom du ønsker at læse videre. De gymnasiale uddannelser har også alternative kriterier for optagelse.
Jeg fik også engang så lave karakterer i matematik, dog gik jeg i 7 klasse. Jeg var efterfølgende rigtig skuffet da jeg altid har følt at matematik var et af mine ynglings fag. Så jeg tog mig sammen og gik ikke med pigerne ud på gangen og snakkede i stedet, men sad for mig selv og lave det. Fik vendt det til 11 taller i 9-10 klasse og har efterfølgende valgt at læse på DTU, så Batsy det kan lade sig gøre!
Hvis ikke det var fordi vi boede så langt fra hinanden så tilbød jeg gerne min hjælp. ellers kan du altid sende opgave du skal have hjælp det!
#7631 Batsy 15 år siden
#7632 Antlion 15 år siden
Men frygt nu ej, hvis du går ud med et middelmådigt gennemsnit. Folkeskolens totalitære idé med egnethed og uegnethed er i for sig også ligegyldigt, selvom du ønsker at læse videre. De gymnasiale uddannelser har også alternative kriterier for optagelse.
#7633 Batsy 15 år siden
Filmz kunne ansætte mig som Filmz maskot hehe :b
#7634 Wangsgaard 15 år siden
Hvis ikke det var fordi vi boede så langt fra hinanden så tilbød jeg gerne min hjælp. ellers kan du altid sende opgave du skal have hjælp det!
#7635 Michael Andersen 15 år siden
Hvor mange kilometer der egentligt fra Lyngby til Gotham City? :)
#7636 Wangsgaard 15 år siden
#7637 Notional 15 år siden
#7638 Muldgraver 15 år siden
Hvis Batman er så desperat, sender han nok batflyveren... Hey Batsy, send endelig flyveren forbi, hvis du ønsker hjælp til danskfaget.
#7639 TheEnd 15 år siden
Umiddelbart vil jeg ikke sige at han har bruge for det :D
#7640 Muldgraver 15 år siden