Men frygt nu ej, hvis du går ud med et middelmådigt gennemsnit. Folkeskolens totalitære idé med egnethed og uegnethed er i for sig også ligegyldigt, selvom du ønsker at læse videre. De gymnasiale uddannelser har også alternative kriterier for optagelse.
Det er rigtigt nok, at ingen nogensinde har kigget på mine folkeskolepapirer, men det ændrer jo ikke på at man får det pænt svært på en gymnasial uddannelse, hvis man kun trækker bundkarakterer i Folkeskolen. Jeg husker nu heller ikke at der var nogen, der fik sat stolen for døren og blev nægtet adgang til gymnasiet. Men hvis man vil gøre sig nogen håb om at klare sig igennem, er man sgu nød til at arbejde på sine karakterer i folkeskolen også.
Dermed ikke sagt at Batsy ikke kan klare det. Masser af folk vender dårlige karakterer i løbet af 8-9 klasse. Til en hvis grad handler det også om at vende sig til tanken om at ens arbejde bliver bedømt og det tager lidt tid.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ellers kunne Batsy skifte skole, det kan måske ændre karakterene :) Det virkede bare ikke hos mig :( Gik fra at være den bedste i klassen til, den ringeste i den nye klasse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Cool - han er også en ret fed skuespiller - kunne egl. godt forestille ham i den rolle. Odd Thomas-bøgerne (har kun læst de 2 første indtil videre) er klart blandt Koontz' bedste. Er spændt på hvem der skal spille Elvis :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#7641 gi-jones 15 år siden
Det er rigtigt nok, at ingen nogensinde har kigget på mine folkeskolepapirer, men det ændrer jo ikke på at man får det pænt svært på en gymnasial uddannelse, hvis man kun trækker bundkarakterer i Folkeskolen. Jeg husker nu heller ikke at der var nogen, der fik sat stolen for døren og blev nægtet adgang til gymnasiet. Men hvis man vil gøre sig nogen håb om at klare sig igennem, er man sgu nød til at arbejde på sine karakterer i folkeskolen også.
Dermed ikke sagt at Batsy ikke kan klare det. Masser af folk vender dårlige karakterer i løbet af 8-9 klasse. Til en hvis grad handler det også om at vende sig til tanken om at ens arbejde bliver bedømt og det tager lidt tid.
#7642 MOVIE1000 15 år siden
#7643 Batsy 15 år siden
Men siger tak for at i gider at hjælpe, og muldgraver jeg har skam intet problem med dansk da det er jeg sammen med engelsk bedst til. :)
#7644 misuma 15 år siden
http://www.bloody-disgusting.com/news/23356?_r=tru...
6/6
#7645 Ericmase 15 år siden
#7646 tiany 15 år siden
6/6
Og jeg har endda stadig 3 feriedage til gode ved a-kassen...
Så fik man alligevel noget ud af at gå ned og spørger vores bogholder omkring hvor meget ferie jeg egentlig optjener i løbet af et år.
#7647 wimmie 15 år siden
Cool - han er også en ret fed skuespiller - kunne egl. godt forestille ham i den rolle. Odd Thomas-bøgerne (har kun læst de 2 første indtil videre) er klart blandt Koontz' bedste.
Er spændt på hvem der skal spille Elvis :p
#7648 Batsy 15 år siden
Klub i dag 4-6/6, kommer an på om hvem der kommer vis hende jeg kan lide kommer så er den nok 6/5 ;)
#7649 MMB 15 år siden
rofl og lol og lmao + lsmmtuafimc
#7650 Batsy 15 år siden
;)