Gravatar

#7661 Wangsgaard 15 år siden

#7659 Fedt Bruce!

Render selv rundt med et dårlig knæ, har haft det godt i sidste uge, men er blevet lidt værre her de sidste par dage. Min læge vil ikke rigtig gøre noget ved det:(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7662 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Jeg har lige læst Brian Orndorfs anmeldelse af Justin Bieber filmen og den er vældig morsom og mere til. Desuden tror jeg at hans mail er blevet bestormet med hademails : http://www.brianorndorf.com/2011/02/film-review-ju...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7663 Highland Park 15 år siden

#7662: Tak for linket, det er sgu morsomt! :D

http://www.brianorndorf.com/2011/02/film-review-justin-bieber-never-say-never.html skrev:
Watching the fans work themselves into an epic lesbonic fit of brace-face ecstasy is wholly amusing to watch, as is a cameo by Bieber’s best girlfriend, Jaden Smith (daughter of “Robocop” star Kurtwood Smith and Jenna von Oy). The twosome duet on the Ibiza dance sensation “Egyptian Looters,” bringing down the house with their lightning rhymes and effortless vaudeville-like banter, only interrupted by a small stoppage that finds a clearly unnerved Bieber abruptly sprinting off the stage in a storm of streaming tears. The press notes inform me that this was an unplanned “menstrual moment,” ultimately kept in the film to maintain unyielding realism. Thank you, Adam Green, for having the courage to show Bieber at her most vulnerable and, frankly, relatable. When it comes to unexpected female troubles, we’ve all been there, let me tell you.

Whispering Horse... du skulle vel aldrig have heddet jonasgr i et andet liv her på Filmz? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7664 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

#7663 Damn mit cover er røget :)

Jeg overvejede om jeg skulle skrive det, men tænkte at det ville være sjovere at se om folk ville opdage det.

Angående linket: Første gang jeg læste "her" troede jeg det var en trykfejl, men det blev hurtigt klart at det blot er en sarkastisk og for nogen sikkert ganske provokerende tekst.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7665 Highland Park 15 år siden

#7664: Ha, jeg vidste det! Velkommen tilbage. :)
Jeg er glad for, at du ikke havde noget imod at blive afsløret.

Ja, den får ikke for lidt. Jeg glæder mig til at læse det kommende udvalg af e-mail fra vrede Bieber-fans.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7666 Bruce 15 år siden

#7661 Knæ er ligesom ryg, et af kroppens sataniske lemmer, som læger pr. definition er bange for at røre ved, fordi de statistisk set fucker relativt meget op. Derfor har de indført en jungletromme logistik, som kort fortalt går ud på at give sorteper videre og trække tiden ud. Neurologer har det med at være sidste eller næstsidste udkald, hvorfor der altid er lang ventetid hos dem, så der er en chance for, at patienten forsøger noget desperat, såsom at blive helbredt.

Hold knæ i ro første gang en uges tid. Og derefter kræv en røntgen. Du har betalt skat, you're worth it!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7667 wimmie 15 år siden

Og jeg er én af de "heldige" der både døjer med dårlig knæ og dårlig ryg :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7668 Bruce 15 år siden

#7667 Afhængig af arten af dine rygsmerter, hvornår og hvordan de opstod og hvad du har forsøgt for at gøre det bedre, så er det i mine øjne det bedste at få syn for sagen med en MR scanning. Nu har jeg prøvet systemet og jeg bryder mig egentlig ikke om, at kan bare kan blive smidt til en kiropraktiker eller fysioterapeut, som med bare "normal" behandling, kan risikere at forværre skaden, fordi de ikke kender til rygproblemet, men "prøver sig frem".

Men kører en "det er altid bedre at forsøge at træne det væk" metodik, men det betyder ofte, at vedkommende med smerter, skal indstille sig på at blive hurtige træt på jobbet og søge et mindre socialt liv og endda ofte isolere sig selv. Så det ender med, at mange går og træner 6-18 måneder, der sker intet og så får de først muligheden for at "komme videre".
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7669 Bony 15 år siden

Highland Park (7663) skrev:
Whispering Horse... du skulle vel aldrig have heddet jonasgr i et andet liv her på Filmz? :)

Haha, jeg fik nøjagtigt samme tanke efter omtalen af Brian Orndorf. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7670 wimmie 15 år siden

Har har fået en MR-scanning og en masse andre scanninger og undersøgelser - har nu bare fået diagnosen "kroniske rygsmerter" og fået at vide at jeg bare skal træne og træne - og så ellers bare passe på ryggen.
Både dét og knæsmerterne er direkte følge af min hypermobilitet - knæet har en miniskskade (spil ikke fodbold uden opvarmning og efter et par øl).

Jeg har haft ondt i ryggen i ca. 16 år - hver dag uden undtagelse - og har nok på sin vis vænnet mig til det - i hvert fald er jeg stoppe med at pive ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: