#7670 Fuck, jeg føler med dig :( 16 år, det er dæleme ondt! Ja man kan vænne sig til meget, men jeg håber godt nok for dig, at det på en eller anden måde bedres! Held og lykke!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Han skal dog ikke være sikker på, at røntgen-scanningen identificerer, hvad der et galt. Selv har jeg haft smerter i højre skulder-led i et par år, men røntgen-scanningen viste intet af abnorm karakter. Derfor er jeg så småt begyndt at ignorere det, og håber på, at smerterne ikke forværres.
Beast, hvis det var ham man så et kort klip af mindede mig sku om ham knægten fra Munster (eller hva den gamle serie hed) 8-)
Ellers så ja det kan gå den ene eller anden vej, jeg synes ikke tidsperioden fremgik hel så tydeligt endnu, selv omman så JFK, så ville jeg gerne ha set mere tidstypiske ting fra det år det skal foregår.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7676 Woohoo. På trods af Vaughns tidligere udtalelse om, at dens raison d'etre ikke vil være CGI-action. Der er jo tydeligvis end special effects-film.
Det sagt, så er det krystalklart, at det er karakterdrevet action, hvor den vigtigste action er et spil skak mellem Erich og Charles om forholdet mellem idealer og midler. Jeg krydser i hvert fald fingre for, at det sidste bliver det centrale, og at effekterne blot er et krydderi.
#7671 Bruce 15 år siden
#7672 wimmie 15 år siden
Tak :)
Jeg satser bare på at det ikke bliver værre - men jeg kommer til at vælge uddannelse og fremtidig job med omhu.
#7673 Bruce 15 år siden
#7674 wimmie 15 år siden
#7675 Antlion 15 år siden
Han skal dog ikke være sikker på, at røntgen-scanningen identificerer, hvad der et galt. Selv har jeg haft smerter i højre skulder-led i et par år, men røntgen-scanningen viste intet af abnorm karakter. Derfor er jeg så småt begyndt at ignorere det, og håber på, at smerterne ikke forværres.
#7676 misuma 15 år siden
Woohoo eller boohoo?
http://www.ign.com/videos/2011/02/10/x-men-first-c...
#7677 elwood 15 år siden
Ellers så ja det kan gå den ene eller anden vej, jeg synes ikke tidsperioden fremgik hel så tydeligt endnu, selv omman så JFK, så ville jeg gerne ha set mere tidstypiske ting fra det år det skal foregår.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7678 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7679 mr gaijin 15 år siden
Det sagt, så er det krystalklart, at det er karakterdrevet action, hvor den vigtigste action er et spil skak mellem Erich og Charles om forholdet mellem idealer og midler. Jeg krydser i hvert fald fingre for, at det sidste bliver det centrale, og at effekterne blot er et krydderi.
#7680 Kruse 15 år siden
Jeg er i hvert fald tættere på woohoo end boohoo. Det ser nu fint ud, og jeg har stadig forhåbninger om at Matthew Vaughn ved hvad han gør.