Gravatar

#7701 Bruce 15 år siden

Mubarak, hmm ja. Et svin? Uden tvivl! Manden har vel suget et tre cifret milliardbeløb fra et fattigt land ned i egen lomme. Udgangsforbud, undtagelsestilstand i mange år. Selvfølgelig er det godt manden fjernes, selvfølgelig er det det eneste rigtige, at Egypterne selv vælger deres præsident.

Fra et andet synspunkt, så har Mubarak i 30 år været garant for fred med Israel. At der ikke har været flere 1969 krige. Garant for, at islamistiske narrøve ikke har fået magten i Egypten. Garant for at være en stabiliserende faktor i Mellemøsten. Det var Tito også i Jugoslavien og da han røg, så sprang Balkan i luften.

Hvad nu? Hvis det går som i Tunesien, så er det kanon. Frie valg og et demokrati. Eller det Muslimske Broderskab, som ad bagdøren tager magten og gør som Tyrkiets AKP, langsomt undergraver militærets indflydelse, langsomt udfordrer demokratiet efter Atatürk og langsomt laver love, som går i rette med landsfaderens samfundsindretning, for derefter at være enevældig på scenen og indføre religionslove, som gælder for alle også de som ikke deler den tro?

Jeg sætter ingen karakter på Mubaraks afgang, jeg håber blot fornuften sejrer og der ikke tændes en bombe.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7702 Wangsgaard 15 år siden

#7700 Pink Floyds bedste album med verden bedste sang!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7703 Bruce 15 år siden

#7702 Jeg vidste ikke, at de også havde lavet en fortolkning "Thunder Road". Så må jeg lige kigge efter den! :)
Gravatar

#7704 Bruce 15 år siden

Danskerne er firkantede

Der var engang en film som hed, "Tag det som en mand, frue", og netop det citat, burde man hamre ned i kæften på disse, i deres eget sind, popstjerner, som aldrig er blevet opdraget til, at man skal være den bedste for at vinde.

I stedet har vi en generation af formentlig beskyttede individer, som søger nederlagets forklaring i argumenter, som kan understøtte deres overbevisning om egen ufejlbarlighed.

"For NEJ, vi røg da ikke ud, fordi vi var de dårligste?". Det må være de firkantede danskere, DF racister hele bundtet, som er skylden. Var Ercan eller Babou røget ud, så havde Blachmann vel også kaldt til orden og heglet familien Danmark ned.

De største racister er efterhånden alle de personer, Blachmann inklusive, som bruger en anden hudfarve end hvid som et kvalitetsstempel for musik og nærmest gør det til kedeligt at være etnisk dansk og med lys hud.

Det er muligt jeg pr. en ny definition således er gået hen og blevet rascist på mine gamle dage, fordi jeg blot ser X-Factor og stemmer dem hjem, jeg synes er dårligst. Men nu er jeg heller ikke så skide politisk korrekt!

0/6
Gravatar

#7705 Wangsgaard 15 år siden

#7704 Enig!

Men synes ikke Ercan var dårlig tværtimod, så glad for han blev:)
Gravatar

#7706 Wangsgaard 15 år siden

At morgenvagten som skulle afløse mig har sovet over sig, og jeg er mega træt 0/6
Gravatar

#7707 BN 15 år siden

Bruce (7704) skrev:
"For NEJ, vi røg da ikke ud, fordi vi var de dårligste?". Det må være de firkantede danskere, DF racister hele bundtet, som [har] skylden. .....

De største racister er efterhånden alle de personer, Blachmann inklusive, som bruger en anden hudfarve end hvid som et kvalitetsstempel for musik og nærmest gør det til kedeligt at være etnisk dansk og med lys hud.

Vel talt, Bruce.

Folks etniske baggrund, hudfarve eller nationalitet bør slet ikke være et samtaleemne i et talentshow, for det har ikke en pind med deres musikalitet eller øvrige evner, endsige deres rent menneskelige kvaliteter at gøre.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7708 misuma 15 år siden

Jeg drømte i nat, at Angelina Jolie og jeg lånte svigerfars Mercedes, som i drømmen åbenbart var rød. Hun tog førersæddet og fræsede afsted ud på motorvejen, det var fedt, men desværre endte hun som spøgelsesbilist...og vi endte i en grøft langt borte.

Pludselig hoppede vi på en bus og sneg os ned til de bageste sæder...som kunne lægges ned! Vi snavede ganske lidenskabeligt og de misbillige blikke fra de andre passagere morede mig gevaldigt. Hun lå og puttede sig ind til mig og jeg følte mig en konge.

Desværre vågnede jeg og følte faktisk noget som mindede om...et savn? Lidt underligt, men ganske underholdende.

6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7709 Batsy 15 år siden

Ericmase,Har ikke prøvet Bioshock, mere siger det mig at jeg skal snart til at gøre det 8D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7710 Batsy 15 år siden

7708# Noget siger mig at du SLET ikke har brudt dig om drømmen ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: