Gravatar

#7731 davenport 15 år siden

Påhviler udlejer :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7732 misuma 15 år siden

Ikke hvis du spørger min udlejer, som tilfældigvis også er svigerpap. Han er typen som mener, at jo flere rynker man har jo mere har man ret...ganske fascinerende tankegang egentlig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7733 Batsy 15 år siden

Go away stupid snow!!! we dont want you! ): 0/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7734 inflector 15 år siden

Ja det sne skal bare skride. Jeg er så pisse træt af at være ved at vælte rundt, hver gang hunden skal luftes. Jeg er efterhånden også ved at være oppe i en aldersgruppe hvor den slags er livsfarligt :)

0/6 til sne
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7735 Highland Park 15 år siden

Fra "De israelske Dupond og Dupont vil adopteres af moské
Den israelske kunstnerduo Gil & Moti lister sedler ned i muslimske mænds sko."
:
http://ibyen.dk/kunst/ECE1193821/de-israelske-dupond-og-dupont-vil-adopteres-af-mosk/ skrev:
I årenes løb har de to kunstnere beskæftiget sig med konflikten mellem israelere og palæstinensere, mellem homoseksuelle og konservative kræfter, men de senere år har de især fokuseret på ikkemuslimers forhold til muslimer.

»Det første, man ser, når man går ind i en moske, er skoene. Derfor begynder vi ved dørtrinnet, og så vil vi forsøge langsomt at arbejde os længere ind i det muslimske samfund«, siger Moti.

Vil ikke provokere
Har I tænkt på, at det måske kan virke intimiderende, at der lusker to israelske bøsser rundt i moskeen og lister sedler ned i de religiøse mænds sko, når de beder?

»Vi vil jo gerne afprøve grænserne og undersøge, hvor langt vi kan gå. Altså hvor langt vi kan komme ind. Og hvad vi kan vi tale med dem om«, forklarer Gil.

»Men vi ønsker ikke at provokere, og vi er faktisk heller ikke bange for, at det vil blive opfattet sådan. Man bliver nødt til at tro på det gode i mennesket, og gang på gang har vi oplevet, at hvis man henvender sig til folk på den rigtige måde, så smækker de ikke døren i«, siger Moti.

[...]

Lægger lyserøde noter i sko
Taxachaufføren svinger til højre og triller op foran moskeen. Skoene står sirligt linet op på snorlige rækker. Gil & Moti finder to lyserøde kuglepenne frem af deres tasker og sætter sig ned for at skrive til mændene i moskeen.

De vil gerne have, at de kommer til ferniseringen i kunsthallen, skriver de. Så ruller de deres lyserøde noter uden om invitationerne og stikker papirlapperne ned i de ventende sko.

Står lidt og træder sig selv over strømpesokkerne og ligner to generte skoledrenge, der har lagt kærestebreve i pigernes omklædningsrum. En ung fyr kommer ud af moskeen efterfulgt af to gråhårede herrer. De er tydeligvis forvirrede og mumler til hinanden på arabisk. Så går det op for den gamle, at de to er israelske kunstnere.

»Shalom«, udbryder han. Og nikker og smiler.

Inshallah, vi ses på fredag
Der er ingen, der bliver sure. Og fotografen er ellevild og skyder op og ned ad Gil & Moti, der viser tegninger frem til mændene i moskeen.

»De er for nuttede, de to der«, siger den unge, »jeg aner ikke, hvem de er, men de er simpelthen for søde«.

Gil spørger spændt, om han kommer til ferniseringen.

»Inshallah, vi ses på fredag!«, siger han

»Og jeg tager min kone med«.

Ha ha, de er sgu herlige. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7736 Bruce 15 år siden

#7735 Det er dæleme herligt :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7737 Highland Park 15 år siden

Og så ligner de tilmed en israelsk udgave af Dupond og Dupont. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7738 misuma 15 år siden

Så er der bestilt familiepizza og kebabmix...mums.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7739 Bruce 15 år siden

Henry, den filøjser fra CRT projectors, hvorfra jeg har købt min Oppo, havde allerede sat en regionsfri enhed i maskinen, den var blot ikke connectet. Jeg bestilte regionsfri kit sidenhen, men det er så åbenbart ikke nødvendigt. Nu har jeg sat den til og kan høre på beeps, at den laver et eller andet, så hvis den virker i aften, så er det jo kanon.

5/6, jeg havde gerne sparet pengene på et kit.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7740 davenport 15 år siden

Har haft Helmer på besøg, og hjælpe med at få noget HD lyd gennem den nye forstærker. Men det er ikke lige til, da min PS3 ikke rigtig vil samarbejde, og vi havnede på et DTS niveau, men ingen Master eller True.
Jeg må vel ud og købe en afspiller i morgen, og skrotte PS3eren til hjemmebiografen.. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: