Bony - jo, har testet med Star Trek, Avatar og Indy 4 på BD. Og Lion King på dvd med DTS spor, som den spiller som den skal. Jeg tænker om min PS3 er for gammel, men er den ikke født med at kunne afspille de nye formater??? Det er godt nok et par år siden jeg købte den, men dengang var der da allerede HD... Alle forslag er velkommen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Alle PS3'ere kan opdateres via firmware. Har du koblet den til nettet? Hvis du aldrig har gjort det har du måske en gammel software på. Hvis den er ny så test den på en vens receiver, som har mulighed for HD lyd.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Den er online og jeg har det nyeste opdatering hentet...
Har du prøvet at lave en manuel opsætning af lydindstillingerne? Der har du mulighed for, at sætte flueben ved forskellige lydformater den kan afspille. Måske er nogle af fluebenene blevet fjernet ved en fejl? Jeg tvivler dog, da den meget gerne skulle opsætte det helt automatisk. Men det var måske en forsøg værd. Se evt. link her.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Tak for link, men jeg synes jeg har prøvet alt, også rodet med de forskellige indstillinger lige før, men jeg kan højest pine et Dolby D signal frem på Indy 4, og der er ikke rigtig noget umf i det. Mærkeligt, for det burde bare virke uden at jeg skulle røre en finger..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tak for link, men jeg synes jeg har prøvet alt, også rodet med de forskellige indstillinger lige før, men jeg kan højest pine et Dolby D signal frem på Indy 4, og der er ikke rigtig noget umf i det. Mærkeligt, for det burde bare virke uden at jeg skulle røre en finger..
Hvor købte du din forstærker og hvilken endte du med at købe?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Egentlig siger Grammyen mig ikke særlig meget, men derfor er det alligevel rart at se at de en gang i mellem kan hylde den gode musik og ikke kun det populære. Omvendt kan man sige at Arcade Fire er blevet tilpas populære til nu endelig at få prisen. Nå her er deres optræden:
#7751 davenport 15 år siden
#7752 Bruce 15 år siden
#7753 Bruce 15 år siden
#7754 davenport 15 år siden
#7755 Bony 15 år siden
Har du prøvet at lave en manuel opsætning af lydindstillingerne? Der har du mulighed for, at sætte flueben ved forskellige lydformater den kan afspille. Måske er nogle af fluebenene blevet fjernet ved en fejl? Jeg tvivler dog, da den meget gerne skulle opsætte det helt automatisk. Men det var måske en forsøg værd. Se evt. link her.
#7756 davenport 15 år siden
#7757 Bony 15 år siden
Hvor købte du din forstærker og hvilken endte du med at købe?
#7758 davenport 15 år siden
#7759 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden
Nå her er deres optræden:
#7760 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden