Ja, så er jeg svar skyldig. For den blev helt sikkert født med nyeste FW. Der må være en deffekt i en af komponenternes dekoder vil jeg tro. Men det er svært at sige. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Tror sgu forstærkeren er helt som den skal være, det er bare mig der er for dum til at gennemskue problemet. Det er sikkert bare noget der liiiige skal trykkes ind og så funker det. Min makker arbejder i Klubben og han er på sagen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Davenport hvor er det du aflæser hvilket lydspor der bliver afspillet? For så vidt jeg husker så kan de gamle PS3'er ikke bit-streame de nye HD formater. Den kan til gengæld dekode dem og sende signalet ud som et analog signal. Det betyder jo så at den forstærker ikke vil vise at den modtager et HD signal man "bare" et analog PCM signal.
Det kan godt være det er det, men jeg synes ikke lyden er særlig god. Der er ikke drøn nok på, og det ved jeg der vil være, da jeg har bi-ampet fronterne (Dali 850) og ved hvad systemet kan levere. Jeg aflæser det i forstærkerens display. Det kan godt være jeg må bide i det sure, og købe en afspiller, men vil lige har Agenten til at se på det, når han får tid først.
Scherlund har helt ret. PS3'eren bitstreamer ikke, men dekoder selv og smider signalet videre som PCM. I teorien burde der ikke være nogle kvalitetsforskelle, men man skal aldrig undervurdere andre indflydelsen af andre settings.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Hmm.. Det er bare underligt, for da jeg satte den til aller første gang, var lokalet ved at eksplodere i tung bas, og så bi-ampede jeg det og lyden blev svagere.. Det bør ikke ske med 4x90 w.. Hvorfor virker elektronik ikke bare??? Alle de knapper og indstillinger, der er komplet unødvendige. (Hvem har brug for settings som "Jazz Club eller Rock Arena????)
Indlægget følger Fredensborgs opfordring Indlægget offentliggøres efter, at Rene Fredensborg på sin facebookside selv har udfordret Paprika Steen og andre mediepersonligheder om at stå åbent frem med den kritik af hans person, som han har opsnappet fra et lukket forum.
Rene Fredensborg har samtidig på sin facebookside kopieret den pågældende kritiske debattråd, hvori der indgår et indlæg af Paprika Steen identisk med den kritik af Fredensborg og hans artikel, der nu er at finde på Ekkos hjemmeside.
#7761 Bony 15 år siden
Ja, så er jeg svar skyldig. For den blev helt sikkert født med nyeste FW. Der må være en deffekt i en af komponenternes dekoder vil jeg tro. Men det er svært at sige. :)
#7762 davenport 15 år siden
Min makker arbejder i Klubben og han er på sagen..
#7763 Scherlund 15 år siden
#7764 davenport 15 år siden
Jeg aflæser det i forstærkerens display. Det kan godt være jeg må bide i det sure, og købe en afspiller, men vil lige har Agenten til at se på det, når han får tid først.
#7765 Bruce 15 år siden
#7766 davenport 15 år siden
Hvorfor virker elektronik ikke bare??? Alle de knapper og indstillinger, der er komplet unødvendige. (Hvem har brug for settings som "Jazz Club eller Rock Arena????)
#7767 Bruce 15 år siden
#7768 Bruce 15 år siden
6/6
#7769 Highland Park 15 år siden
I en artikel på Ekkos hjemmeside langer Paprika Steen ud efter journalisten bag "Frygt og lede i Avedøre":
Aflever pengene tilbage, Fredensborg!
#7770 Muldgraver 15 år siden