#7781 hehe ja hun tog sig god tid. Kan ikke huske hvilken kategori, men der var da også et mindre fuck up da en af prisuddelerne var ved at afsløre vinderen alt for tidligt :-)
#7779: Jeg var engang på besøg hos en som havde alle hendes kvindelige idoler hængende, lidt på samme måde. Jeg synes det er en vildt fed ting, og kunne godt tænke mig noget lignende. Når engang jeg flytter hjemmefra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Billederne han har brugt har vel en copy right går jeg udfra.
Altså derhjemme er der jo nok ike nogen som får ondt over det (ikke dermed sagt det er tilladt) men blev det hængt op et mere offentlig sted, var der nok nogle fotografer der ikke vil synes hel om det. Det er nok mest der det ku skabe evt. problemer ku jeg tænke mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7781 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden
#7782 Skeloboy 15 år siden
Hehe. Jeg har så ikke rettighederne til nogen af billederne...de er taget fra google
Det var ret kedeligt...:)
#7783 AP 15 år siden
#7784 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7785 Collateral 15 år siden
#7786 Skeloboy 15 år siden
#7787 wimmie 15 år siden
Hvor køber du rammerne og hvor store er de?
#7788 Skeloboy 15 år siden
#7789 Collateral 15 år siden
#7790 elwood 15 år siden
Altså derhjemme er der jo nok ike nogen som får ondt over det (ikke dermed sagt det er tilladt) men blev det hængt op et mere offentlig sted, var der nok nogle fotografer der ikke vil synes hel om det. Det er nok mest der det ku skabe evt. problemer ku jeg tænke mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"