Men hvis hærenheder er ved at skifte side, så er der muligheder. Alle revolutioner har været mere eller mindre blodige og eftersom FN ikke tør følge deres egne rettighedsmanifest til dørs, men insisterer på at være et udueligt organ, så må befolkningerne leve i undertrykkelse, indtil de ikke orker mere og forandringen komme indefra.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7855: Har de lavet noget nyt, der er værd at lytte til? Jeg stod af, da "Brown Album" udkom, fordi jeg fandt det for kedeligt. Jeg har primært lyttet til "Frizzle Fry", "Sailing the Seas of Cheese" og "Pork Soda", men det er søreme ved at være længe siden sidst...
#7858 - Kan godt lide "Brown Album". Men "Tales From A Punchbowl" er også fed nok, men i samme stil som Brown Album dog.
Har ikke hørt deres sidste album, "Antipop", men de er på vej med et ny album.
Du skal høres deres første, "Suck On This" også, som er en live-cd med numre, der senere kommer på "Frizzle Fry", "Sailing the Seas of Cheese" og "Pork Soda".
#7851 Bruce 15 år siden
#7852 Bruce 15 år siden
Hvad kan man så konkludere? De har faneme god smag i den Bodil komité!
#7853 frankdrebin 15 år siden
5/6 - (for det er ikke sikkert jeg kan!) :(
Link
#7854 Bobby Singer 15 år siden
0/6 For det kan jeg overhovedet ikke!
Men bandet er til 6/6
#7855 Skeloboy 15 år siden
Er ret træt af, at Primus kommer til KBH ugen efter Roskilde Festival. Havde virkelig håbet på, de ville komme til RF...1/6 til den beslutning
#7856 Bobby Singer 15 år siden
#7857 Batsy 15 år siden
Guns N roses i dag 4/6
#7858 Highland Park 15 år siden
Jeg stod af, da "Brown Album" udkom, fordi jeg fandt det for kedeligt. Jeg har primært lyttet til "Frizzle Fry", "Sailing the Seas of Cheese" og "Pork Soda", men det er søreme ved at være længe siden sidst...
#7859 Skeloboy 15 år siden
Har ikke hørt deres sidste album, "Antipop", men de er på vej med et ny album.
Du skal høres deres første, "Suck On This" også, som er en live-cd med numre, der senere kommer på "Frizzle Fry", "Sailing the Seas of Cheese" og "Pork Soda".
Primus er faktisk bare fedt! :)
#7860 Highland Park 15 år siden