hello out there... this is Don Kenn speaking. I have an exhibit of all my post-it notes comming up this thursday. If you happen to be in Copenhagen, come take a look.
Menneskeheden vil altid frygte monsterne. For nogle mennesker er en edderkop et monster... bare et meget lille monster.
Der sker noget meget fint i det sekund hvor du indser, at du vil blive spist af noget, som du ikke troede eksisterede. Det er ligesom når man får en virkelig dårlig nyhed og du tænker: “Det troede jeg aldrig ville ske for mig!”
Det varmer mit hjerte, når jeg kan skræmme livet af en person, eller bare give en oplevelse af at have bevidnet et eventyr ud fra noget så kedeligt som en post-it note.
MOHS exhibit præsenterer den første udstilling af John Kenn.
Fernisering torsdag den 24. Februar kl 16-20
Udstillingen løber t.o.m. den 12. Marts.
Værsgo. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#7861 MMB 15 år siden
Et af mine absolut yndlingsbands.
#7862 Ericmase 15 år siden
Nogen herfra Filmz der kommer for så kan vi mødes? :)
#7863 chronaden 15 år siden
http://imgur.com/a/JonF6
#7864 PredatorX 15 år siden
Gund N Roses idag 1/6
#7865 Batsy 15 år siden
#7866 PredatorX 15 år siden
De er ikke engang en skygge af sig selv hvis du spørger mig :)
#7867 Kruse 15 år siden
Damn, de er godt nok fede! :)
#7868 PredatorX 15 år siden
Den er jeg med på!
#7869 Highland Park 15 år siden
#7870 Neranders 15 år siden
Tid: torsdag kl. 16:00 - 12. marts kl. 16:00
Sted: MOHS exhibit
Sdr. Boulevard 98
Copenhagen, Denmark
Yderligere oplysninger:
Menneskeheden vil altid frygte monsterne. For nogle mennesker er en edderkop et monster... bare et meget lille monster.
Der sker noget meget fint i det sekund hvor du indser, at du vil blive spist af noget, som du ikke troede eksisterede. Det er ligesom når man får en virkelig dårlig nyhed og du tænker: “Det troede jeg aldrig ville ske for mig!”
Det varmer mit hjerte, når jeg kan skræmme livet af en person, eller bare give en oplevelse af at have bevidnet et eventyr ud fra noget så kedeligt som en post-it note.
MOHS exhibit præsenterer den første udstilling af John Kenn.
Fernisering torsdag den 24. Februar kl 16-20
Udstillingen løber t.o.m. den 12. Marts.
Værsgo. :)
"That's rough, buddy."