Så fik jeg sgu den rigtige skive i mit Cohen etui. Leonard Cohens "The Future" 6/6 (Bare de to første sange gør den til et mesterværk.)
"Take the only tree that's left and stuff it up the hole in your culture Give me back the Berlin wall give me Stalin and St Paul I've seen the future, brother: it is murder." - L. Cohen
Titelnummeret 'The Future' og Leonard Cohen som sangskriver/komponist: 6/6
Running Sushi buffet fra Oriental Barbeque i Odense 6/6
Sidde ude foran en kinesisk restaurant i tre timer med vandpibe, kinesisk the, ristede nudler i honning med sesamfrø og vanillieis, i Dubai Marina om aftenen 6/6. ;)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Solen skinner allerede i Frede og jeg har tabt 4 kg siden mandag....håber jeg kan kører den sunde stil længe nok til at se flere motiverende resultater.
Sidde ude foran en kinesisk restaurant i tre timer med vandpibe, kinesisk the, ristede nudler i honning med sesamfrø og vanillieis, i Dubai Marina om aftenen 6/6. ;)
Det er altsammen fint nok, men prøv du at opdrive et ærligt stykke bacon i aften, og så skal vi se hvem der ler sidst.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#8001 BN 15 år siden
Titelnummeret 'The Future' og Leonard Cohen som sangskriver/komponist: 6/6
#8002 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#8003 wimmie 15 år siden
Kender du den slags folk som bare altid skal overgå én? :p
#8004 Batsy 15 år siden
#8005 Collateral 15 år siden
#8006 Neranders 15 år siden
Nej, det gør jeg ikke. Har du en bestemt af den type person i tankerne? :P
"That's rough, buddy."
#8007 Wangsgaard 15 år siden
#8008 misuma 15 år siden
#8009 Wangsgaard 15 år siden
Jeg er ved at tabe det som jeg tog på til FFF :D. Det går desværre hurtigt den anden vej, men det handler om ikke at slå sig ud af små tilbage fald :D
#8010 gi-jones 15 år siden