Gravatar

#8091 Skeloboy 15 år siden

#8090 - med mindre det er Morten Messerschmidt (det højreorienterede svin) :)
Gravatar

#8092 Collateral 15 år siden

#8091: Der må du nok lige finde stavepladen frem og skærer din pointe ud i pap for mig?

Er manden venstreorienteret fordi han på det seneste har beskæftiget sig med hjemløse og kriminelle?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8093 Skeloboy 15 år siden

#8092 - for det første skrev jeg nu højreorienteret...:)

Men det er fra et interview Mikael Bertelsen lavede med Morten Messerschmidt i De Uaktuelle Nyheder, som er hylemorsomt.

[url= klip her[/url]

De Uaktuelle Nyheder var meget, meget, meget sjovt.
Gravatar

#8094 Collateral 15 år siden

#8093: Ok det skulle man lige kende for at forstå henvisningen. Tak for linket det er virkelig morsomt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8095 Skeloboy 15 år siden

#8094 - jeg kan varmt anbefale at se De Aktuelle Nyheder. Er ret sikker på, det er på DR's hjemmeside
Gravatar

#8096 Collateral 15 år siden

#8095: Kan huske at jeg så et par afsnit i tv da jeg var yngre. Tror ikke rigtige jeg fangede det sjove dengang. Så at det rent faktisk er sjovt var lidt en overraskelse for mig.
Gravatar

#8097 elwood 15 år siden

Jeg kan nu bedre li de uaktuelle nyheder 8-)

Argg bladene falder af træerne breaking news!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8098 BN 15 år siden

Skeloboy (8091) skrev:
#8090 - med mindre det er Morten Messerschmidt (det højreorienterede svin) :)

hehe, det er en klassiker! :-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8099 frankdrebin 15 år siden

TeeFury har idag deres grab-bag. Dvs. det er muligt at få 3 stk. t-shirt inkl. forsendelse til DK til under 150,-..

TeeFury.com
Gravatar

#8100 Collateral 15 år siden

"Filmz TV" faneblad - 6/6 (Jeg ved ikke om jeg har været længe om at opdage det, men det er en god ting.)

Skriv ny kommentar: