Jeg ser ikke X-factor, men har set lidt klip på nettet og jeg er allerede stor fan af Patricias stemme, den er rigtig fed og unik :) - og så synes jeg at hendes påklædning på scenen er fin og passer til hendes sexede stemme. Mere Patricia og mindre Lady Gaga :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#8151 Patricia har en god lyd, for andet laver hun ikke, lyde. Hun siger/synger ordene ikke klart nok, også kommer der kun lyde ud af det istedet for en smuk sangstemme, som hun har, hvis bare hun gad at bevæge læberne og åbne munden noget mere så ville hun være perfekt, og mindre af uiuiouououååååhhoui lyde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg kan godt lide Patricia, men hold da op nogle pivfalske momenter i sidste sang. Babou var forfærdelig i den første og jeg hader Justin Pipper nummeret, så de må godt kæmpe mod hinanden og så ud med Babou.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#8151 wimmie 15 år siden
- og så synes jeg at hendes påklædning på scenen er fin og passer til hendes sexede stemme.
Mere Patricia og mindre Lady Gaga :D
#8152 Babo Rises 15 år siden
Annelouise må dog gerne vinde..
#8153 BN 15 år siden
Så er vi enige .... igen, Babo Rises. ;-)
#8154 MOVIE1000 15 år siden
#8155 Bruce 15 år siden
#8156 Babo Rises 15 år siden
Ja, det var på tide :) Patricha finder jeg alt for overvurderet. Gabende kedelig.
#8157 Babo Rises 15 år siden
Jeg kan sjældent høre hvad fanden hun synger om, især når hun synger på engelsk. Og stemmen er ligeså træls som hos tue west :)
#8158 Babo Rises 15 år siden
Får vi også ham der Sara? Ja...
Vi får en kvindelig finalist?
#8159 Babo Rises 15 år siden
#8160 Batsy 15 år siden