Gravatar

#8161 BN 15 år siden

Bruce (8155) skrev:
Jeg kan godt lide Patricia, men hold da op nogle pivfalske momenter i sidste sang. Babou var forfærdelig i den første og jeg hader Justin Pipper nummeret, så de må godt kæmpe mod hinanden og så ud med Babou.

Jeg siger: ud med Sarah. Hendes vokal er simpelthen for svag. Det der med X-Factor (eller den del af det der har at gøre med charme, udstråling, sceneshow og selvtillid) er ikke en pind værd, når man skal sætte en cd på og det KUN er musikken man har i ørerne. Og det er altså ligesom musikken det handler om.

Babo Rises (8156) skrev:
Ja, det var på tide :) Patricha finder jeg alt for overvurderet. Gabende kedelig.

Bruce (8155) skrev:
Jeg kan godt lide Patricia

Jeg stiller mig et sted midt imellem jer to. Jeg finder Patricia dødkedelig i pop-sammenhæng, ja, jeg synes hendes sangstemme har været alt for pippende og lillepige-agtig, alt for "nydelig" og sødladen. Hvis dét er hendes fremtidige genre, siger jeg "gaaaab" ... Men tilbageglimtet i aften, hvor hun røg ud, mindede mig om hvor suveræn en jazz-sangerinde hun er, og hvis hun vælger dén retning i sin fremtidige musikalske karriere (som jeg er sikker på at Blachman vil hjælpe hende med), så er hun én jeg vil holde øje med.

Bruce (8155) skrev:
ud med Babou

Helt og aldeles enig. Det er uden tvivl hundredvis af sms-stemmer fra små piger og teenagere der har fået ham i finalen, men han lyder stadig som et indslag fra MGP (børnenes melodi grand prix), og han lyder som en dreng med den der lyse stemme, som han iøvrigt får problemer med at bevare, når han bliver ældre og stemmen går rigtigt i overgang. Uanset hvad siger hans stemme mig ikke noget - den er alt for anonym.

Babo Rises (8152) skrev:
Annelouise må dog gerne vinde..

Som allerede nævnt: Annelouise er også min klare favorit.

Sarah som sangerinde: 5-6/10
Babou som sanger: 6-6½/10
Patricia som POP-sangerinde: 6/10 - som JAZZ-sangerinde: 8/10
Annelouise som sangerinde: 8-9/10
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8162 BN 15 år siden

Batsy (8160) skrev:
Well Bn, din popdreng

Pop er bedst! :-)

(Men jeg hverken kan eller vil begrænse mig til en enkelt musikgenre. Nej, et af mine yndlingsband er Pink Floyd, som mere er rock end pop ... jeg elsker rock, jazz, klassisk, swing, blues, reggae ... o.s.v.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8163 wimmie 15 år siden

Patricia er den eneste jeg ville købe en CD med - kort og godt :)
- Men jeg er jo også meget til specielle sangstemmer - det er ingen hemmelighed ;)

AnneLouise er ikke dårlig på nogen måde men har en meget almindelig pæn sangstemme - intet specielt over den overhovedet.

De andre er ok men intet mere end det...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8164 Batsy 15 år siden

8162# Du må forstå at du skal indlægges Bn!, og jeg er meget deprimiret at Blachman har ødelagt en af de mest kendte rock sange ink guns n roses sange. Altså jeg forstår virkelig ikke hvorfor fillen de skal lave en nye og "bedere" (joke) version af Sweet Child. Hvorfor ikke vælge en sang som er pop og ikke er i forvejen stemplet som en rock sang?

Pop= Yt for en dyt, Rock= Nice for (bat) mices

Hmm ikke så god med rime halløjet :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8165 Batsy 15 år siden

8162# Du må forstå at du skal indlægges Bn!, og jeg er meget deprimiret at Blachman har ødelagt en af de mest kendte rock sange ink guns n roses sange. Altså jeg forstår virkelig ikke hvorfor fillen de skal lave en nye og "bedere" (joke) version af Sweet Child. Hvorfor ikke vælge en sang som er pop og ikke er i forvejen stemplet som en rock sang?

Gravatar

#8166 Batsy 15 år siden

Gravatar

#8167 Batsy 15 år siden

Er filmz drille syg idag?

Gravatar

#8168 wimmie 15 år siden

Jep
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8169 Batsy 15 år siden

8168# Det var mærkeligt, har slet ikke bemærket det sidste indlæg jeg så, var det BN svarede til mit indlæg og ellers var det tomt og nu er der så 50 indlæg der skal læses.

Gravatar

#8170 MOVIE1000 15 år siden

De Eneste To (DET) 5/6
Deres nye film [url= Eneste To&utm_campaign=02d588702b-De_Eneste_To_Telegram_14&utm_medium=email]Østjylland Dreaming - En musikfilm[/url] 4/6 fedt lavet, med nogle tankevækkende scener og til tider uhyggelige, men sande billeder.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: