Gravatar

#8171 MOVIE1000 15 år siden

Her er linket, som jeg ellers havde linket i det forrige indlæg, men åbenbart er forsvundet, den er da helt galt med filmz idag.
Eneste To&utm_campaign=02d588702b-De_Eneste_To_Telegram_14&utm_medium=email
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8172 Antlion 15 år siden

Sæson 4 af "Six Feet Under" indtil videre - 5/6!

Har netop set That’s My Dog færdig, og hold da kæft, det var intenst TV. Rollebytningerne der indtræder i denne sæson eksekveres enestående, og mens karaktererne distanceres yderligere fra livet, leves publikum endnu længere ind i serien.
Gravatar

#8173 Collateral 15 år siden

#8172: Jeg elsker den serie. Den er virkelig fed, og fyldt med velskrevne og meget nuancerede karakterer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8174 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Det er en af mine yndlingsserier - måske den bedste. Ikke mindst fordi den kommer ind på noget meget personligt. Ikke blot for skaberen Alan Ball, men det er samtidig et emne som alle har et forhold til.

Jeg kan også rigtig godt lide udviklingen i serien, ikke mindst hos karaktererne. Det er dog en serie, i hvert fald for mit vedkommende, som det lige tager et stykke tid at komme ind under huden på. I starten tager det jo i høj grad form som meget sort humor. Efterhånden som vi lærer karaktererne mere at kende, forsvinder det humoristiske langsomt og det bliver blot mere og mere dystert.

Nu slog jeg lige det nævnte afsnit op, da jeg ikke lige på stående fod kunne huske hvilket det var. Det er rigtig nok et meget intenst afsnit og et afsnit der skiller sig ud i forhold til mange af de andre, da det også bærer af elementer fra thrillergenren. At det så i sidste ende handler om noget helt andet, er jo en anden snak.

Mit favoritafsnit er nok slutningen på sæson 3, i hvert fald hvis jeg husker korrekt.
Jeg mener det er i det afsnit af det bliver endeligt afklaret at Lisa er død. Hvor irriterende hun end kunne være, så bliver det i kraft af Peter Krauses præstation til nogle intense og nervepirrende afsnit.

I øvrigt er det også lidt sjovt at se Michael C. Hall i så to vidt forskellige roller som i denne og så "Dexter."

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8175 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

En interessant lille artikel om danske kunstnere som gør sig i USA: http://www.hollywoodreporter.com/news/beyond-oh-la...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8176 Bruce 15 år siden

Spoiler om Wozni kampen!

YES! Wozni bryder til 1-0 i 3. sæt efter et rigtigt skidt andet sæt!!! Go Caro!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8177 Bruce 15 år siden

Caro du er fantastisk!!! Sidste 10 turneringer

Montreal, vinder
US Open, semifinale
Tokyo, vinder
Beijing, vinder
DOHA, finale
Australian Open, semifinale
Dubai, vinder
Indian Wells, vinder
Gravatar

#8178 Bruce 15 år siden

Ja, så ruller lykkehjulet igen

Man er dårligt gået igang, førend den Arabiske Liga er gået i selvsving, er begyndt at dække egen røv og stille Vesten til ansvar endnu engang. Lad den fucking arabiske liga, klare deres egne problemer. De svømmer i oliepenge og istedet for at bruge milliarder på at udbrede deres salafistiske muslimske broderskabs pis til hele verden, skulle de snart lære at tage hånd om deres egne interesser fremfor at kritisere vesten for intet at gøre, for dernæst at kritisere vesten for at gøre noget.
Gravatar

#8179 Wangsgaard 15 år siden

Jeg fik i dag et 10 tal for mit projekt som jeg aflevere for lidt over en måned siden. Jeg havde frygtet det var en lavere karakter så det er jeg super glad for. Så nu er jeg officielt Bachelor i teknisk videnskab, eller den mere fancy titel, Bachelor of Science in Engineering !!! :D

100/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#8180 HonoDelLoce 15 år siden

Stort tillykke Wangsgaard! :) Det var da en fornem titel at rende rundt med ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: