Meget apropos så fik jeg endeligt mit eget BA-eksamensbevis med posten i går. Det har så også kun taget Københavns Universitet 9 måneder at printe ud og underskrive. I betragtninn af, at de siden Sander ikke har gjort meget andet end at fyre undervisere og forskere og skære ned, men har fredet og udvidet administrationen, så burde man da tro, at det kunne gøres hurtigere? Ikke at det undrer mig. Arven efter regeringens uddannelsespolitik bliver godt nok nem at løfte.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hvad jeg har hørt fra folk som går på KU eller arbejdet i administration, så er det en stor Labyrinten hvor ingen kan finde ud af hvem som ved eller gør hvad. De kunne virkelig lære noget af DTU hvor der styr på tingene og meget struktureret. Alt er sat i systemer, en meget ingeniør tilgang.
#8221 elwood 15 år siden
[url= anden udgave og nu en herre i stedet for[/url]
[url= her synes jeg faktisk gir et større gys, med vinklen og det hele.[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8222 Bobby Singer 15 år siden
Ja det er da rimlige...sindssygt!
#8223 elwood 15 år siden
Det skal nok blive underholdende
#8224 Highland Park 15 år siden
Pas på hunden!
[url= POV - downhill MTB bike race in Brazilian favela"[/url]
#8225 Thomsen 15 år siden
Meget apropos så fik jeg endeligt mit eget BA-eksamensbevis med posten i går. Det har så også kun taget Københavns Universitet 9 måneder at printe ud og underskrive. I betragtninn af, at de siden Sander ikke har gjort meget andet end at fyre undervisere og forskere og skære ned, men har fredet og udvidet administrationen, så burde man da tro, at det kunne gøres hurtigere? Ikke at det undrer mig. Arven efter regeringens uddannelsespolitik bliver godt nok nem at løfte.
#8226 elwood 15 år siden
Hmm video'en på siden mangler noget mere pondus, den skriger ikke militær nok.
#8227 Wangsgaard 15 år siden
Tak for det
Hvad jeg har hørt fra folk som går på KU eller arbejdet i administration, så er det en stor Labyrinten hvor ingen kan finde ud af hvem som ved eller gør hvad. De kunne virkelig lære noget af DTU hvor der styr på tingene og meget struktureret. Alt er sat i systemer, en meget ingeniør tilgang.
#8228 Muldgraver 15 år siden
Whoa, der blev jeg da helt rundtosset.
#8229 Muldgraver 15 år siden
Vildt at se det fra jorden også, må give et ret vildt kick med sådan en faldetur.
#8230 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden
Tim Goodman har ellers rost den som en af de bedste nye serier ligesom med "Rubicon," men seere betyder immervæk mere.