Ok, så er jeg mere "tryg" - det skal lige siges at jeg kan tåle lidt af hvert, men vi er en meget blandet flok ude på arbejde og vi har en del forskellige folk "af anden etnisk herkomst" som måske ikke lige er til råbende, overgearet pik&patter humor ;)
Sidste gang kom stand-up showet så sent at de fleste alligevel var fulde nok til at synes at selv John og Åge var sjove :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ok, så er jeg mere "tryg" - det skal lige siges at jeg kan tåle lidt af hvert, men vi er en meget blandet flok ude på arbejde og vi har en del forskellige folk "af anden etnisk herkomst" som måske ikke lige er til råbende, overgearet pik&patter humor ;)
Ahh John og Åge, især ham den ene ham den lidt normale karakter, kan ikke huske hvad han rigtig hedder.
Men en af hans jokes er, "ja jeg har lige fået dørspion monteret i min dør... men jeg har den sat omvendt, så kan jeg lige se om der har været indbrud når jeg kommer hjem" sådanne små hverdags særheder kan jeg godt grine af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8241 elwood 15 år siden
Synes ikke der er noget kendetegn for ham, som med nogle af de andre, men jeg har da grinet af et par af hans jokes.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8242 wimmie 15 år siden
Ok, jeg kender ikke så meget til Comedy Zoo, hehe ;)
Er han sådan en overgearet type?
Oh well... for nogle år siden havde de hyret John og Åge XD
#8243 elwood 15 år siden
#8244 Kruse 15 år siden
#8245 elwood 15 år siden
Så ja du skal nok få en ganske hyggelig aften ud af det.
#8246 wimmie 15 år siden
Sidste gang kom stand-up showet så sent at de fleste alligevel var fulde nok til at synes at selv John og Åge var sjove :p
#8247 tiany 15 år siden
Så skal de i hvert fald ikke hyrer Uffe Holm :)
#8248 wimmie 15 år siden
Netop ;)
#8249 elwood 15 år siden
Men en af hans jokes er, "ja jeg har lige fået dørspion monteret i min dør... men jeg har den sat omvendt, så kan jeg lige se om der har været indbrud når jeg kommer hjem" sådanne små hverdags særheder kan jeg godt grine af.
#8250 Skeloboy 15 år siden