Gravatar

#8271 Batsy 15 år siden

8270# Ja :)

Davie, you do you bacon, and i do the rest ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8272 davenport 15 år siden

Man går i hvert fald aldrig galt i byen med en gedeskindsdildo...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8273 Batsy 15 år siden

8272#

And do your bloddy Bacon! :D

Gravatar

#8274 Babo Rises 15 år siden

Bruce (8259) skrev:
Hverken Seinfeld, Venner eller Frasier var i min boldgade.

De er også helt skod serier. Især Venner. Gudfader hvor er den usjov og poleret.
Gravatar

#8275 HonoDelLoce 15 år siden

Personligt har der været 2 sitcoms, jeg nok aldrig bliver træt af.. Seinfeld og Married With Children.. Begge serier er set igennem fra ende til anden mere end én gang (faktisk er jeg igang med et gennemsyn af Seinfeld igen for tiden)..

Og ind fra sidelinien er kommet Modern Family, som måske stadig er en ung serie, men som i de første 1,5 sæson har formået at få mig til at skrald-grine ret mange gange.. Og jeg startede kun med at se et par afsnit fordi Ed O'Neill er med! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8276 gi-jones 15 år siden

"Hvis du ikke bøjer dig for mine ønsker, prægtige mø, må jeg slå hesten til jorden!"
LOL!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8277 BN 15 år siden

Babo Rises (8274) skrev:
De er også helt skod serier. Især Venner. Gudfader hvor er den usjov og poleret.

"Poleret" kan man strengt taget også kalde mange af de klassiske Hollywood-komedier, som jeg elsker at se. "Usjov" synes jeg bestemt ikke, at 'Venner' er - den er en af de sidste vellykkede amerikanske komedieserier, bortset fra 'Alle elsker Raymond'. ... Jeg hader ellers tv-serier, især sitcoms, men ingen regel uden undtagelse.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8278 davenport 15 år siden

#76 - bukker ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8279 MOVIE1000 15 år siden

hehe du skulle starte din egen dating blog davenport, den kunne hedde Datingport.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8280 Batsy 15 år siden

8279# Jeg skal nok være den første der optretter bruger og jeg vil hedde " The bignoughty bat" :P

Skriv ny kommentar: