Jeg er ved at dø af grin over nogle af de kommentarer som Brian Orndorf har fået ovenpå sin negative omtale af "Madea's Big Happy Family."
Blandt andet denne her: "Wouldn't it be easier to write "I hate black people!" Save yourself some time.
I can't believe how racist you are".
Det får en til at tænke på om han får folk til at skrive dette på hans forum, eller at der vitterligt er folk som bruger tid på at svine en anmeldelse på denne måde.
Det ender jo med, at der nok skal være masser med arbejde til det grå guld fremover!
6/6
"... og en stor del af dem opretter kurser, der skal lære gymnasieeleverne at læse hurtigere."
Er ej, hvad undervisningen bør fokusere på. Jeg kan forestille mig, at store dele af øvelserne blot handler om at memorere, frem for at analysere. At de unge (og de voksne for den sags skyld) kan læse en 50-siders novelle på en halv time er komplet ubrugeligt, hvis deres analytiske færdigheder er ikke-eksisterende.
At de unge (og de voksne for den sags skyld) kan læse en 50-siders novelle på en halv time er komplet ubrugeligt, hvis deres analytiske færdigheder er ikke-eksisterende.
Men hvis de nu ikke engang kan læse en novelle færdig (eller kun får halvdelen med på grund af manglende koncentration), hvad kan de så bruge deres analytiske færdigheder til?
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Jeg plejer at bruge knap 5 timer i tog når jeg skal besøge mine forældre. Men efter at have taget et par ture på knap 10 timer, så er det ikke så galt.
#8631 Bruce 14 år siden
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/tennis/ar...
#8632 tiany 14 år siden
Men samtidig beviset for at de har lidt for mange venner :D
#8633 Bruce 14 år siden
Det ender jo med, at der nok skal være masser med arbejde til det grå guld fremover!
6/6
#8634 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Blandt andet denne her: "Wouldn't it be easier to write "I hate black people!" Save yourself some time.
I can't believe how racist you are".
Det får en til at tænke på om han får folk til at skrive dette på hans forum, eller at der vitterligt er folk som bruger tid på at svine en anmeldelse på denne måde.
Hele anmeldelsen: http://www.brianorndorf.com/2011/04/film-review-ma...
#8635 misuma 14 år siden
At jeg køber disse sange selvom jeg ikke har råd før på fredag 0/6
#8636 Antlion 14 år siden
"... og en stor del af dem opretter kurser, der skal lære gymnasieeleverne at læse hurtigere."
Er ej, hvad undervisningen bør fokusere på. Jeg kan forestille mig, at store dele af øvelserne blot handler om at memorere, frem for at analysere. At de unge (og de voksne for den sags skyld) kan læse en 50-siders novelle på en halv time er komplet ubrugeligt, hvis deres analytiske færdigheder er ikke-eksisterende.
#8637 Neranders 14 år siden
Men hvis de nu ikke engang kan læse en novelle færdig (eller kun får halvdelen med på grund af manglende koncentration), hvad kan de så bruge deres analytiske færdigheder til?
"That's rough, buddy."
#8638 Skeloboy 14 år siden
Men fra min fatter kører mig til Skjern og til jeg er hjemme, kommer der til at gå lidt over 4 timer...:s...1/6
#8639 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8640 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden