o-sex Står utålmodigt og ser på stjernehimmelen, hvor der er lovet et væld af stjerneskud, men der sker nada. Har ikke engang set et, og det plejer man da ellers med lidt tålmodighed... Hvad fanden sker der for astronomi???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er min mor kommet hjem fra Riget efter hendes anden levertranspaltion for tre uger siden. Selv har jeg været ude og få en hurtig dukkert i den Arabiske Golf, hvor vandet var de dejlige 30 grader! 6/6
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Programmet her er fra 1990, hvor Siskel & Ebert interviewer George Lucas, Steven Spielberg og Martin Scorsese. De bliver interviewet omkring fremtiden for film og selvfølgelig også deres egne produktioner. Det er lidt sjovt at se interviewene, for at holde nutiden op imod 1990.
#8621 Bobby Singer 14 år siden
http://erasmid.files.wordpress.com/2010/04/obvious...
#8622 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8623 davenport 14 år siden
Står utålmodigt og ser på stjernehimmelen, hvor der er lovet et væld af stjerneskud, men der sker nada. Har ikke engang set et, og det plejer man da ellers med lidt tålmodighed... Hvad fanden sker der for astronomi???
#8624 mr gaijin 14 år siden
5/6
En god Barolo igår aftes
6/6
#8625 wimmie 14 år siden
#8626 Highland Park 14 år siden
Vent en omgang.
#8627 Ericmase 14 år siden
HELL NO!
#8628 Ericmase 14 år siden
6/6
#8629 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#8630 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Programmet her er fra 1990, hvor Siskel & Ebert interviewer George Lucas, Steven Spielberg og Martin Scorsese. De bliver interviewet omkring fremtiden for film og selvfølgelig også deres egne produktioner. Det er lidt sjovt at se interviewene, for at holde nutiden op imod 1990.