Gravatar

#8651 dyg 14 år siden

#8650 - Øv, samme her :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8652 HelmerJ 14 år siden

Teoriprøve bestået 6/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8653 BN 14 år siden

Det er egentlig påfaldende, at der i en tråd med navnet "Bedøm alt" endnu ikke er nogen der har bedømt ALT, så det vil jeg hermed gøre.

Alt: 4/6
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8654 wimmie 14 år siden

BN (8653) skrev:
Det er egentlig påfaldende, at der i en tråd med navnet "Bedøm alt" endnu ikke er nogen der har bedømt ALT, så det vil jeg hermed gøre.

Alt som helhed (altså gennemsnitligt) eller alt som i "hver eneste ting i verden"?

Hvis det er det sidste må jeg nok sige at du er lidt ensformig i din bedømmelse.... og meget gavmild i forhold til f.eks. mord, krig og den slags...

- Eller måske Alt-tasten?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8655 BN 14 år siden

wimmie (8654) skrev:
BN (8653) skrev:

Alt som helhed (altså gennemsnitligt) eller alt som i "hver eneste ting i verden"?

Hvis det er det sidste må jeg nok sige at du er lidt ensformig i din bedømmelse.... og meget gavmild i forhold til f.eks. mord, krig og den slags...

- Eller måske Alt-tasten?

Hmm ... du må ikke stille sådan nogle svære spørgsmål. ;-)

Alt som helhed: 4/6

De resterende 2/6: 0/6

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8656 gi-jones 14 år siden

ALT-tasten: 4/6 - Den er ikke videre brugbar og jeg bruger den væsentligt mindre end resten af tastaturet. Dog er det fedt at vide, at jeg har noget som Mac-brugerne ikke har.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8657 dyg 14 år siden

#8656 - Jeg har da to af dem på min mac :) Dog har jeg ikke en AltGr :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8658 Bruce 14 år siden

Har tre feriedage. Vejret er perfekt. Ikke for koldt ikke for varmt. Og jeg har fået lillepigen og kan hente hende fra skolen hver dag og forkæle hende :) Fredag skal vi på MASH og lørdag skal vi nok ind og se Thor :)

6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8659 MMB 14 år siden

Lol. Vi har en alt tast...
Gravatar

#8660 elwood 14 år siden

ALT bruges en del til diverse genveje i photoshop, men ja dem glemmer jeg hele tiden, så jeg bruger blot mus eller min digitizer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: