At jeg styrer biksen for vildt i denne uge, imens direktøren og vores anden kontoransatte er på ferie 6/6
At jeg kun styrede for vildt, indtil jeg gjorde kassen op ved lukketid idag og der var et minus på 1000,- 0/6 Fucking Hell!! Hader sådan noget, så jeg må møde før imorgen og regne alt efter en ekstra gang :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Donald Trumps hetz mod Obama, manden skriger blot på opmærksomhed, og så står han til pressen og udtaler han er stolt af og ha været med til at få afklaret det her vigtige spørgsmål, på dagsorden, nærmest som om man skulle takke ham...
Så vidt jeg ved var det kun Donald Trump der begyndte og gøre et stort nummer ud af og se Obamas Dåbs attest, eller han er hvertfald den der var i medierne mest omkring det.
0/6
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Enig elwood det er fandme latterligt at Obama skal stå skoleret for at bevise at han er født i USA som simpelhen intet har noget at gøre med den måde at han styrer landet på,.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#8661 Highland Park 14 år siden
#8662 Neranders 14 år siden
Det skal du kun være glad for. Det er aldrig rart, når der kommer et knurrende "Grrrrrrr" fra sin ene alt-tast.
"That's rough, buddy."
#8663 dyg 14 år siden
#8664 tiany 14 år siden
#8665 HelmerJ 14 år siden
Sjovt, jeg ville ha givet en lignende situation mindst 5/6
#8666 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#8667 Åkepool 14 år siden
At jeg kun styrede for vildt, indtil jeg gjorde kassen op ved lukketid idag og der var et minus på 1000,- 0/6 Fucking Hell!! Hader sådan noget, så jeg må møde før imorgen og regne alt efter en ekstra gang :(
#8668 Ericmase 14 år siden
#8669 elwood 14 år siden
Så vidt jeg ved var det kun Donald Trump der begyndte og gøre et stort nummer ud af og se Obamas Dåbs attest, eller han er hvertfald den der var i medierne mest omkring det.
0/6
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8670 MOVIE1000 14 år siden