Gravatar

#8911 Bruce 14 år siden

Der sker en masse i den arabiske verden for tiden. Når dønningerne har lagt sig, kan man håbe Egypten, Tunesien og Libyen er blevet bedre steder og at det fortsat kan påvirke nabostaterne og incitere til oprør mod diktatorerne. Desværre er situationen i Syrien nu som i Chile under Pinochet og Argentina da dødspatruljerne hærgede, men man må håbe både Syrien og Yemen med tiden også "falder".

Pakistan er den værste røverbule af dem alle. Uden det korrupte militær ved magten, havde islamisterne a-våben til deres rådighed, men militæret er ikke én enhed og er i mange henseender inkompetent. Det må også være Obamas konklusion, at man ikke turde oplyse Pakistan om Osamas gemmested i forventning om, at han så ville blive advaret.

Men jeg tror der er meget retorik og sabelraslen nu og det vidste Obama godt. Spil for galleriet. Pakistan skal lige have galde ud, men kan ikke klare sig uden USAs økonomiske milliard støtte hvert år.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8912 Neranders 14 år siden

14 dage til jeg kommer hjem fra Dubai. 4/6
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8913 Highland Park 14 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8914 gi-jones 14 år siden

Bruce (8911) skrev:
Pakistan er den værste røverbule af dem alle
Ahh. Topper Iran ikke den liste? I det mindste er vi da i en hvis udstrækning venner med Pakistan, selvom der ikke er helt styr på det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8915 Bruce 14 år siden

#8914 Jo det kan man godt sige. Regimet ved magten er uhyrligt. Til gengæld er det nok det regime som har mindst opbakning i befolkningen, som er meget veluddannet og faktisk gerne ville være mere vestlig orienteret. De religiøse fanatikere kuppede det hele i 1979. Synd.
Gravatar

#8916 Bruce 14 år siden

Min projektor er stødt ind i et problem, som er blevet omtalt og debatteret meget på et amerikansk forum. Efter 150-200 timer begynder flere at tabe meget lumens og den sidste uge er det bare gået vildt nedad på min egen. Fra at have min projektor på "low lamp" og blænden lukket helt i bund, måtte jeg i går køre med 3D settings, dvs "high lamp" og blænden helt lukket op og alligevel var der nærmest 1/10 lys af det min plasma skærm har. Og lampen har 164 timer på bagen.

Der er definitivt noget helt galt. Min projektor pusher har talt med JVC, som henter den i denne uge, firmware opgraderer den og tjekker den. Jeg er meget glad for, at jeg denne gang har købt i Danmark og endda via en god ven, så jeg er ikke så bekymret. Men dæleme ærgerligt alligevel.

0/6
Gravatar

#8917 Thomsen 14 år siden

#8916 - Jeez, det lyder ikke rart. Jeg håber, at de kan hjælpe. Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen af debatten om JVC's topmodeller, og det ser ud til, at der er virkeligt mange, der oplever de problemer. Det er naturligvis slet ikke acceptabelt i den prisklasse, men godt at du købte i Danmark.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8918 Bruce 14 år siden

#8917 Det er SLET ikke acceptabelt og når man giver en halv bil, så skal det virke upåklageligt, ellers skal pengene tilbage iht. de 2 års garanti og så må man se, hvad næste model bringer. Det bliver en spændende uge :) Og ja, jeg er MEGET glad for, at jeg købte i Danmark :)
Gravatar

#8919 Ericmase 14 år siden

PSN er tilbage: 6/6
Har opdateret min PS3: 6/6
Kan stadig ikke komme på PSN: 0/6
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8920 elwood 14 år siden

PSN er ikke tilbage endnu, så du kan lige ændrer lidt i dine tal igen.

PSN er ved og være oppe, men ikke helt endnu der går lige et par dage endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: