Gravatar

#8931 MOVIE1000 14 år siden

Ludo er der rigelig med udfordringer i sig selv, det holder jeg mig til :) (undtagen PS2 og PC-spil)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8932 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Djokovic er for vild lige i øjeblikket. Han har lige slået Nadal med 6-4, 6-4. Det markerer hans fjerde masters titel i år. Alle fire titler er vundet over Nadal. Nå ja og så har han lige en lille grand slam i Australien. Normalt er Nadal favorit ved French Open, men den må nu ligge hos Djoker.

Det er første gang at Nadal bliver slået i en finale fire gange i træk. Så nu står den 39-0 og 37-0 for året. Samtidig er førstepladsen på verdensranglisten tættere på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8933 Babo Rises 14 år siden

Ja, Djokovic er bedst lige nu og må være favorit ved de store slams.
Gravatar

#8934 Neranders 14 år siden

Fantastisk! Har lige fået bekræftet min eksamensdato for historie er ændret fra 25. maj til 10. juni, så jeg slipper for at spændere 1400 kr. på at få ændret min flybillet. 6/6
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8935 Bobby Singer 14 år siden

... Og jeg har lige fundet ud af, at jeg har en del længere tid til den mundtlige dansk eksamen end jeg først troede. 20/6

Var ved at gå ned at stress lige før, men nu virker det pludselig helt overskueligt igen.
Idjit
Gravatar

#8936 HelmerJ 14 år siden

test prøve i EU stoffet til kørekort C, 0 fejl 6/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8937 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Todd McCarthys anmeldelse af "The Tree of Life" : http://www.hollywoodreporter.com/review/tree-life-...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8938 Bruce 14 år siden

JVC henter projektoren imorgen og lover "at den kommer i topform igen". Jeg krydser fingre og håber :)

6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8939 HonoDelLoce 14 år siden

Bruce (8938) skrev:
JVC henter projektoren imorgen og lover "at den kommer i topform igen". Jeg krydser fingre og håber :)

6/6

Udlåner de venligst en erstatning, mens den er til "træning" ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8940 Bruce 14 år siden

#8939 Jeg ved det ikke, men jeg tror det ikke :) Det burde dog også kun tage et par dage.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: