Jeg er "prematurely" skuffet, efter at have læst Todd McCarthys anmeldelse af Paulo Sorrentinos This Must Be The Place. Det lyder som om han er blevet mere bevidst om stiløvelser til en grad, at det er blevet en generende magtfaktor. Jeg skal selvfølgelig selv gøre mig min erfaring med filmen, men der er mange pegepinde allerede i den forkerte retning. Ærgerligt, nu manden har lavet to sublime værker, men i det mindste ser det ikke ud til, at manden går på kompromis.
All are wonderful echoes of a blistering genre past, and in Drive they are brilliantly reimagined for a whole new generation of cinephiles to appreciate.
Store ord fra et site, som altid er sparsom med dem.
6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Og det er ikke et eller andet sindssygt link, jeg uddeler. I kan finde filmen manuelt ved at klikke in på zentropaondemand.com og derefter trykke på premierefilm, hvorefter Hævnen vil komme frem på et banner.
#9039 - Jeg undrede mig også over, at du pludseligt dukkede op inkognito (eller... inkognito og inkognito, man kunne jo stadigvæk læse, hvem du var i din profil).
Ny computer?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9031 JannikAnd 14 år siden
#9032 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9033 Bruce 14 år siden
http://www.hollywoodreporter.com/review/be-place-c...
#9034 Notional 14 år siden
#9035 Bruce 14 år siden
All are wonderful echoes of a blistering genre past, and in Drive they are brilliantly reimagined for a whole new generation of cinephiles to appreciate.
Store ord fra et site, som altid er sparsom med dem.
6/6
#9036 MMB 14 år siden
Og det er ikke et eller andet sindssygt link, jeg uddeler. I kan finde filmen manuelt ved at klikke in på zentropaondemand.com og derefter trykke på premierefilm, hvorefter Hævnen vil komme frem på et banner.
10/10
#9037 Bruce 14 år siden
#9038 Antlion 14 år siden
Elever vinder iPads for ikke at ryge
Hahah...
#9039 BN 14 år siden
At have glemt mit password og derfor være nødt til at oprette/bruge en ny bruger i et par dage: 3/6
#9040 Thomsen 14 år siden
Ny computer?