Med IC4 og DR's koncerthus in mente, så vil jeg vædde på, at det budget skyder langt under målet. Det er efterhånden kotume, at skyde lavt og få points som politiker i den periode man sidder og når så det hele ramler i anden periode, så er man selv væk. 3.7 mia for 28 stop lyder som en utopi for sådan en entreprise.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg siger så tak til jer 3 der sagde held og lykke på jeres egen måder :P
Sådan Batsy! Stærkt gået og tillykke. Selv fik jeg 4. Har ikke snakket tysk siden eksamen tilbage i 10. klasse for fire år siden, så synes selv det er acceptabelt. Næste gang står den på historie og i juli-august en hel måned med tysk B. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#9171 Bony 14 år siden
Flot min dreng! Super godt gået af en tosproget Ø-indvandrer. ;)
#9172 Bruce 14 år siden
http://epn.dk/brancher/transport/article2447522.ec...
6/6
Budget
0/6
Med IC4 og DR's koncerthus in mente, så vil jeg vædde på, at det budget skyder langt under målet. Det er efterhånden kotume, at skyde lavt og få points som politiker i den periode man sidder og når så det hele ramler i anden periode, så er man selv væk. 3.7 mia for 28 stop lyder som en utopi for sådan en entreprise.
#9173 Batsy 14 år siden
#9174 Bobby Singer 14 år siden
#9175 Thomsen 14 år siden
#9174 - ikke længe... :-)
#9176 wimmie 14 år siden
Lønningsdag 6/6!
#9177 Ericmase 14 år siden
6/6
#9178 MMB 14 år siden
Ja, det lyder bestemt godt. Meget John Williams agtigt, især E.T. scoren...
#9179 Neranders 14 år siden
Sådan Batsy! Stærkt gået og tillykke. Selv fik jeg 4. Har ikke snakket tysk siden eksamen tilbage i 10. klasse for fire år siden, så synes selv det er acceptabelt. Næste gang står den på historie og i juli-august en hel måned med tysk B. :)
"That's rough, buddy."
#9180 Ericmase 14 år siden
NICE Batman! Tillykke! :-)