Gravatar

#9241 TheEnd 14 år siden

Foeller (9240) skrev:
davenport (9239) skrev:
Tillykke, men 17k ???? IMO er det lidt ude af propotioner. Jeg fik sgu ikke så meget i min tid. (Ja, jeg er gammel)
Og lad nu være med at pisse alle pengene væk på en scooter!!!!!

Tro mig, der er forkælede møgunger, som får mere end 30k. :)

Så længe man ikke får mest, så er man ikke forkælet?
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#9242 MMB 14 år siden

Min pointe var sådan set bare, at 17k ikke er så voldsomt sindssygt i forhold til så mange andre. Men vi kan jo godt blive enige om, at konfirmationspenge stort set aldrig tjener et godt formål.
Gravatar

#9243 davenport 14 år siden

Forbrugsfest!! Kan huske en jul, hvor min fætter havde ønsket sig et 42´´ fladskærm, og "kun" fik et 36´´. Så gik han op på sit værelse og smækkede med døren, og deltog ikke i resten af juleaften. Godt det ikke var min knægt!!! (Man slår ikke børn, men der er en grænse for patrulje-høvl!!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9244 Batsy 14 år siden

Ericmase Tillykke med pengene, og nej ikke brug det på en Scotter, folk er så dovne for tiden og de burde sådan set få dem afskaffet og for deres røv sat på en Cykel. Brug dem på noget fornuftig og masser af gode film, bio billeter, PS3 spil osv 8D.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9245 Ericmase 14 år siden

davenport (9239) skrev:
Og lad nu være med at pisse alle pengene væk på en scooter!!!!!

Come on guys! Selvfølgelig vil jeg da IKKE købe sådan en og tak til allesammen! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9246 Ericmase 14 år siden

Batsy (9244) skrev:
Brug dem på noget fornuftig og masser af gode film, bio billeter, PS3 spil osv 8D.

True. True!!! og tusind tak! :)
Gravatar

#9247 Ericmase 14 år siden

Wangsgaard (9238) skrev:
Jeg har sendt dig en PM om noget super 8 info:)

Jep har tjekket det ud. Tusind tak for begge dele! :)
Gravatar

#9248 Babo Rises 14 år siden

Roger ser ud til at vinde over Novak. 6/6
Gravatar

#9249 Åkepool 14 år siden

davenport (9243) skrev:
Kan huske en jul, hvor min fætter havde ønsket sig et 42´´ fladskærm, og "kun" fik et 36´´. Så gik han op på sit værelse og smækkede med døren, og deltog ikke i resten af juleaften.

Det er forhåbentlig da løgn?

Da jeg blev konfirmeret fik jeg 3000,- i kontanter. Men det siger vist mere om min alder end om hvor rig/fattig min familie er.
Noget der siger mere om alderen er, at jeg også fik en båndoptager (ja, Batsy, Movie1000 og Ericmase, en båndoptager) og 3 x Mike Oldfield - Crisis og 2 x Culture club - Kissing to be clever på bånd :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9250 davenport 14 år siden

Nej, det er fanme rigtigt. Det kommer mine unger aldrig til, for så taler hånden satanedeme!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: