Jeg er blevet tuschet i dag og har glemt hvor meget det svier 0/6
Sådan noget må du ikke skrive (og slet ikke to gange!! ;) ) når nu jeg skal ind og have lavet en ret stor tusch om et par uger, og jeg ikke har prøvet det siden jeg var 15 (og i øvrigt var stang-vissen! :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe det faktisk ganske sjovt ja, havde ikke lige tænkt over det, jeg tænkte blot jeg ikke gad scrolle op af efter teksten, men kan godt se at det kan skabe en allerhelvede meget forvirring... meget sjov forvirring 8-)
Sådan noget må du ikke skrive (og slet ikke to gange!! ;) ) når nu jeg skal ind og have lavet en ret stor tusch om et par uger, og jeg ikke har prøvet det siden jeg var 15 (og i øvrigt var stang-vissen! :) )
Ta' dig ikke af mig, jeg pyllede lidt da jeg skrev det. Nu svier det ikke mere, føles blot varmt.
Denny Crane: I don't fear death - never have. But I do fear being hooked up to a machine ... would you want to live like that? Alan Shore: No, Denny, if it came to that, I'd pull the plug. Denny Crane: Pull the plug? That's no way to die. I want you to shoot me!
#9341 Collateral 14 år siden
#9342 misuma 14 år siden
#9343 misuma 14 år siden
#9344 HonoDelLoce 14 år siden
#9345 BN 14 år siden
Hmm ... Kommentar til denne "sjove forvirring"
#9346 misuma 14 år siden
Ta' dig ikke af mig, jeg pyllede lidt da jeg skrev det. Nu svier det ikke mere, føles blot varmt.
#9347 MMB 14 år siden
#9348 tiany 14 år siden
Denny Crane: I don't fear death - never have. But I do fear being hooked up to a machine ... would you want to live like that?
Alan Shore: No, Denny, if it came to that, I'd pull the plug.
Denny Crane: Pull the plug? That's no way to die. I want you to shoot me!
#9349 MMB 14 år siden
Ja, Denny Crane er indbegrebet af awesomeness! :D
#9350 Skeloboy 14 år siden
lol, hvem fanden laver en tusch på en fuld 15-årig? :)