Tillykke :) Jeg har skrevet en del om at komme til jobsamtale. Hvis du vil læse det som forberedelse så PM mig lige din mailadr.
Har lige en 2/6er: Vi var på Sdr. Bjert Kro igår og spise i deres café. Jeg fik biksemad lavet af kalvekød. Det er deres husmandskost, som er forskellig hver dag. Obersten fik en burger i hjemmelavet stil. Deres mad er super godt, og priserne er forventelige. 75,- for mit, 105,- for Oberstens. (DKSBF smagte bare vores.) Men vi havde bestilt en cola, en hjemmebrygget øl og et glas mælk på ca. 3 cl. Min øl løb op i 70 kr for et glas og så tog de 15 kr for mælken. Det synes jeg ikke er i orden. Det kunne jeg sku da købe 4-5 liter for i Rema... Der var også kun 1 spejlæg og ingen brød til mit biksemad, så.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Afgjort. Hun har knoklet med det i en evighed, og jeg er ikke i stand til at læse en eneste sætning af skidtet. Der er simpelthen for mange ord som jeg ikke forstår til at det giver nogen form for sammenhæng :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1865 Uni-ord er ondskab i trykt form ... En dag vil hun sætte sig sammen med dig på sofakanten, tage din hånd og betro dig, at hun skrev dialogen til arkitektscenen i The Matrix: Reloaded. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1865 Sådan skal det være - da jeg havde min mor til at rette min kandidatopgave, forstod hun ikke halvdelen af det der stod og jeg havde endda skrevet om hendes virksomhed.
Jeg tror det bliver svært at få nogen til at læse min bachelor når den skal afleveres i juni, for tror ikke den ville give meget mening for andre end mig.
#1865 Sådan skal det være - da jeg havde min mor til at rette min kandidatopgave, forstod hun ikke halvdelen af det der stod og jeg havde endda skrevet om hendes virksomhed.
Karina læser molekylærbiologi. Det er ikke raketvidenskab - hvis blot det var, ville jeg sikkert have en chance :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1861 davenport 14 år siden
Jeg har skrevet en del om at komme til jobsamtale. Hvis du vil læse det som forberedelse så PM mig lige din mailadr.
Har lige en 2/6er:
Vi var på Sdr. Bjert Kro igår og spise i deres café. Jeg fik biksemad lavet af kalvekød. Det er deres husmandskost, som er forskellig hver dag. Obersten fik en burger i hjemmelavet stil.
Deres mad er super godt, og priserne er forventelige. 75,- for mit, 105,- for Oberstens. (DKSBF smagte bare vores.)
Men vi havde bestilt en cola, en hjemmebrygget øl og et glas mælk på ca. 3 cl.
Min øl løb op i 70 kr for et glas og så tog de 15 kr for mælken. Det synes jeg ikke er i orden. Det kunne jeg sku da købe 4-5 liter for i Rema...
Der var også kun 1 spejlæg og ingen brød til mit biksemad, så.....
#1862 mr gaijin 14 år siden
#1863 evermind 14 år siden
#1864 wimmie 14 år siden
70 kr for et glas øl??? :-O
Håber da det var mindst 1½ liter....
#1865 gi-jones 14 år siden
Afgjort. Hun har knoklet med det i en evighed, og jeg er ikke i stand til at læse en eneste sætning af skidtet. Der er simpelthen for mange ord som jeg ikke forstår til at det giver nogen form for sammenhæng :)
#1866 evermind 14 år siden
#1867 tiany 14 år siden
#1868 Wangsgaard 14 år siden
var da flot at få 12, tillykke med kæresten!
#1869 gi-jones 14 år siden
Karina læser molekylærbiologi. Det er ikke raketvidenskab - hvis blot det var, ville jeg sikkert have en chance :)
#1870 Wangsgaard 14 år siden