#9410 - Fedt! Den vil jeg da nuppe. Det passer også lige med, at telltalegames.com lancerer sidste episode af deres BttF-adventurespil i den uge, så jeg satser på at være i den rette stemning. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg er seriøst i kulkælderen efter at have hørt, at Clarence Clemons, Springsteens saxofonist, har haft et hjerteslag i dag. Han har lidt ufattelig meget af ryg- og hoftesmerter igennem mange år og nu dette. Jeg er sikker på, at Bruce Springsteen & The E Street Band nedlægges uden ham :(
Har lige set næstsidste afsnit af The Killing, hvilket killer afsnit. Glæder mig til at se hvorledes puslespillet bliver trevlet op i det sidste afsnit.
Og hvorledes de vil fortsætte serien i næste sæson, som jeg tror bliver til noget.
Jeg overvejer at sælge nogle af mine Criterion dvder. Er der nogle som ved om de stadigvæk nogenlunde holder priser, eller er de faldet meget i værdi siden Blu-ray.
Vialerg piller fungerer upåklageligt, men de virker kun 6-8 timer og man må kun tage én dagligt :(
Det studser jeg lidt over, for Vialerg (indholdsstoffet cetirizin) har faktisk en farmakologisk virkningsvarighed på omtrent 24 timer. Hvis du ikke føler de virker længere tid er det måske fordi, at der skal mere antihistamin til, altså at du ikke er dækket ordentligt ind. :-) Overvej om du har brug for supplering af lokalt virkende midler, f.eks næsespray eller øjendråber. Du kan også overveje at forsøge med andre virksomme stoffer, f.eks det virksomme stof loratadin. Det virker på samme måde som Vialerg, men det kan ske, at nogle patienter har en bedre effekt af det ene virksomme stof fremfor det andet. Det var måske et forsøg værd. Loratadin har også en farmakologisk virkningsvarighed på omtrent 24 timer (ligesom Vialerg har på papiret). Der er også kombinations præparatet Duact, der indeholder acrivastin og pseudoephedrin. Virkningsvarigheden er dog kun omtrent 12 timer, men kombinationen af de to midler giver både antihistaminets blokering og virker desuden sammentrækkende på slimhinden i næsen. Ellers er der selvfølgelig også den lidt stærkere Telfast på 180 mg, som indeholder et helt tredje virksomt stof, nemlig fexofenadin. Men den styrke kræver recept. Snak med din læge (eller dit apotek ;-)) hvis du er i tvivl. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9411 Thomsen 14 år siden
#9412 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9413 Highland Park 14 år siden
http://www.bttf.com/michael-j-fox-voices-mcfly-for...
#9414 Bruce 14 år siden
http://www.rollingstone.com/music/news/clarence-cl...
0/6
#9415 Åkepool 14 år siden
Det er da egentlig en ret sløj åbning, for en film der er så hyped. Havde regnet med et væsentligt højere beløb.
#9416 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Og hvorledes de vil fortsætte serien i næste sæson, som jeg tror bliver til noget.
#9417 MMB 14 år siden
10/10
http://www.cinemablend.com/new/First-Trailer-For-M...
#9418 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9419 MBAD 14 år siden
0/10
#9420 Bony 14 år siden
Det studser jeg lidt over, for Vialerg (indholdsstoffet cetirizin) har faktisk en farmakologisk virkningsvarighed på omtrent 24 timer. Hvis du ikke føler de virker længere tid er det måske fordi, at der skal mere antihistamin til, altså at du ikke er dækket ordentligt ind. :-)
Overvej om du har brug for supplering af lokalt virkende midler, f.eks næsespray eller øjendråber. Du kan også overveje at forsøge med andre virksomme stoffer, f.eks det virksomme stof loratadin. Det virker på samme måde som Vialerg, men det kan ske, at nogle patienter har en bedre effekt af det ene virksomme stof fremfor det andet. Det var måske et forsøg værd. Loratadin har også en farmakologisk virkningsvarighed på omtrent 24 timer (ligesom Vialerg har på papiret). Der er også kombinations præparatet Duact, der indeholder acrivastin og pseudoephedrin. Virkningsvarigheden er dog kun omtrent 12 timer, men kombinationen af de to midler giver både antihistaminets blokering og virker desuden sammentrækkende på slimhinden i næsen. Ellers er der selvfølgelig også den lidt stærkere Telfast på 180 mg, som indeholder et helt tredje virksomt stof, nemlig fexofenadin. Men den styrke kræver recept. Snak med din læge (eller dit apotek ;-)) hvis du er i tvivl. :-)