Avatar 3D - Flot film, men den forudsigelige historie og de endimensionelle personer gør at den lange spilletid på 2 timer og 40 min lige føles en "smule" for lang. Jeg er åbenbart det eneste menneske på jorden, der ikke kan se det fantastiske i Avatar.
Min chef ringede til mig, da jeg var på vej hjem fra arbejde igår, og spurgte om jeg stadig var interesseret i at arbejde i Kolding? Ja, tak! Der er forhandlet en ny kontrakt med kommunen, hvor jeg skal undervise en del medarbejdere (ca. 700) fra en lokal virksomhed, der lukker ned. Well, den enes død... Det var en god én at gå på weekend på!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min chef ringede til mig, da jeg var på vej hjem fra arbejde igår, og spurgte om jeg stadig var interesseret i at arbejde i Kolding? Ja, tak! Der er forhandlet en ny kontrakt med kommunen, hvor jeg skal undervise en del medarbejdere (ca. 700) fra en lokal virksomhed, der lukker ned. Well, den enes død... Det var en god én at gå på weekend på!!!
Vil det sige at du får 700 mand der er fyret fra samme virksomhed som du skal hjælpe videre? Det er lidt af en tjans...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1881 Twister 14 år siden
5/6 til filmen, men billedsiden er så fantastisk flot på BD at udgivelsen må have topkarakter!
#1882 Bobby Singer 14 år siden
2/6
#1883 HonoDelLoce 14 år siden
Nej, så speciel er du slet slet ikke :)
#1884 Bobby Singer 14 år siden
#1885 Åkepool 14 år siden
#1886 davenport 14 år siden
Min chef ringede til mig, da jeg var på vej hjem fra arbejde igår, og spurgte om jeg stadig var interesseret i at arbejde i Kolding?
Ja, tak! Der er forhandlet en ny kontrakt med kommunen, hvor jeg skal undervise en del medarbejdere (ca. 700) fra en lokal virksomhed, der lukker ned.
Well, den enes død...
Det var en god én at gå på weekend på!!!
#1887 gi-jones 14 år siden
Vil det sige at du får 700 mand der er fyret fra samme virksomhed som du skal hjælpe videre? Det er lidt af en tjans...
#1888 davenport 14 år siden
De regner med 3 dages kurser i jobsøgning, men den præsenteres først onsdag, så jeg ved ikke så meget endnu.
#1889 tiany 14 år siden
Nogle folk er bare bedre egnet til at undervise folk i jobsøgning.
#1890 davenport 14 år siden
Håber der er lidt i det du kan bruge :)