Gravatar

#9471 Thomsen 14 år siden

Tillykke til samcro! :-)

At kunne holde ud at sidde i stuen igen: 6/6

Kæresten holdt polterabend for en veninde for 14 dage siden, og en af de tungmåsede tøser har åbenbart skubbet til termostaten på den ene radiator i stuen, så den er knækket af. Resultat = varmen har kørt på fulde drøn uanset vejrliget.

Jeg har selvfølgelig fejlmeldt den til vores ejendomsinspektør, men de tilknyttede håndværkere er ualmindeligt sløve i optrækket, så jeg måtte forbi kontoret i dag og rykke. Så skete der til gengæld noget. Vi har lige fået ny inspektør, efter at den gamle har sagt op pga. en tvist med boligselskabet. Den nye er heldigvis noget mere effektiv. Han ringede fluks til VVS-manden og fik ham, mens jeg stod og hørte på, til at love at komme i formiddag. Sluresultat = sval Thomsen, der atter kan holde ud af slænge sig i sofaen i stuen (et hårdt job, men nogen skal jo gøre det). :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9472 Highland Park 14 år siden

Thomsen (9471) skrev:
Sluresultat = sval Thomsen, der atter kan holde ud af slænge sig i sofaen i stuen (et hårdt job, men nogen skal jo gøre det). :-)
He he... Så håber jeg, at der er udsigt til T-shirttøsen med de letpåklædte baller.

Jeg har prøvet den modsatte situation; i længere tid ikke at have varme på radiatoren i soveværelset fordi den tidligere lejer havde hevet den halvt ud af væggen. Og det var midt i den kolde vinter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9473 Bobby Singer 14 år siden

#9471 Thanks! :)
Idjit
Gravatar

#9474 davenport 14 år siden

Fik lige 0-stillet en dispus med udlejeren, og nu er det ham der skylder mig!!! (Der manglede en husleje fra et år tilbage, som hans revision var faldet over. Min bank skulle lige undersøge sagen, og han havde ret. Så det er hermed betalt. Fatter bare ikke man ikke lige opdager, at der mangler 7300,-???)
Nu kan han godt se at få sig nosset sammen, til at få genopbygget min havemur inden lørdag, men det tvivler jeg på sker, så dem der kommer må leve med det..

Så ca. 5/6 i alt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9475 Batsy 14 år siden

Skeloboy, du har ret at AC/DC er ensformigt men stadig et fedt band, og de fleste sange de laver er fanme fede 5/6 men de slår sku ikke Guns N roses de bedste rock band jeg har hørt i mit liv, syndes aldrig deres sange er sådan rigtig ensformige 6/6!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9476 Collateral 14 år siden

Kan muligvis bestille min nye iPod Touch 64 GB imorgen 66/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9477 elwood 14 år siden

Peter Jacksons Lunefulde humor 6/6

Peter Jackson tager mod spørgsmål på hans FB side, og vil udvælge 20 han svare på, måske flere, her er det første.

OFFICIAL QUESTION #1

just in case spoiler warning fra Hobitten er markeret.
VALERIA KEMENTARI asked,
"Are we going to see the White Council attacking Dol Guldor?"

This was quite a popular topic, with JOHN LIDDLE, TOBY PHILLIPS and SETH DONALD, along with many others, asking variations of this same question.

I'm not going to say just what and when, but I will confirm that both the White Council and Dol Guldor will feature in the movies. And not just in one scene either. Just how to visualise it has been a challenge, but fortunately Alan Lee and John Howe went crazy with ideas, and it should look pretty cool.

In fact to celebrate the start of these 20 questions, I'll show you an exclusive photo of the White Council planning the attack on Dol Guldor! Even if you don't want to be hit with spoilers, you should still take a look. For the first image of Gandalf, Elrond and Galadriel brandishing an array of fearsome Elvish weapons.

Det er så fedt et billede, især Hugo Weaving ser ud til og hygge sig storartet 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9478 Batsy 14 år siden

9477# Haha! ja hugo hygger sig vidst!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9479 elwood 14 år siden

Og det ser ud til Ian McKellen skal afløse Howard Shore (hvis han da overhovedet er bekræftet, intet er vidst sagt om det endnu) med hensyn til musikken i The Hobbit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: