Gravatar

#9481 Bruce 14 år siden

#9480 Kanon :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9482 Antlion 14 år siden

#9481:

Fokus er ikke tilnærmelsesvis stor nok til en legalisering, men det er da et væsentligt skridt i den rigtige retning, at Kofi Annan m.fl. bakker op omkring det. Dog er det mig fortsat en gåde, at hash skal være det første, der bør legaliseres. Alt skal legaliseres!

Emnet blev forresten kort diskuteret i Deadline forleden:

http://www.dr.dk/dr2/deadline2230#/10585
Gravatar

#9483 Bruce 14 år siden

#9482 Enig. Kun legalisering kan fjerne en del af kriminaliteten bag.
Gravatar

#9484 Antlion 14 år siden

+ oprettelse af en afkriminaliseret frihed, hvor staten ikke bestemmer, hvad der er godt eller skidt for det enkelte individ.
+ rene og bedre stoffer.
+ nye videnskabelige muligheder, bidragende til et reelt, ikke skræmmepolitisk vidensgrundlag omkring stoffernes negative såvel som positive aspekter.
+ penge til staten i form af afgifter.

Den eneste negative konsekvens af en legalisering er, at det muligvis vil forårsage flere (mis)brugere, men dette omfang skønnes minimalt.
Gravatar

#9485 MBAD 14 år siden

Jeg er fuldstændig enig, Antlion. Generelt holder jeg mig fra politiske emner, men jeg er også en kæmpe fortaler for legalisering af samtlige euforiserende stoffer. For mig er der to sider af sagen - den principielle (at jeg mener, det er absurd, at staten overhovedet laver love på dette område - det bør være et personligt valg) og den praktiske (at det, som du selv viser, vil være mere end gavnligt at legalisere det hele). Principielle argumenter burde være mere end rigeligt, men de praktiske kan jo kun understøtte budskabet yderligere. Det er trist at se, at mange fortalere for legalisering af hash springer fra, når man begynder at nævne andre stoffer.

Folkene bag disse love har blod på hænderne.
Gravatar

#9486 Bruce 14 år siden

Endnu en indikation på, at dommedag er på vej:

Artikel

0/6
Gravatar

#9487 Bruce 14 år siden

Ha! En af mine gamle bowlingvenner fra Jylland er dagens mand :)

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/28/3888638/3/...

6/6

Men han bliver vel sigtet for et eller andet.
Gravatar

#9488 MMB 14 år siden

Bruce (9487) skrev:
Ha! En af mine gamle bowlingvenner fra Jylland er dagens mand :)

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/28/3888638/3/...

6/6

Men han bliver vel sigtet for et eller andet.

Hvorfor fanden er de løsladt igen? O_o
Gravatar

#9489 Bruce 14 år siden

3-6 måneders samfundstjeneste hver gang, om det så er at plukke ukrudt ved en motorvej.
Gravatar

#9490 Collateral 14 år siden

At vælte på scooter 0/6
At jeg kun har fået småskrammer - så i forhold til hvor galt det kunne have gået 6/6
At scooteren ligeledes har taget turen relativt pænt 5/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: