Gravatar

#951 evermind 14 år siden

Nej, nu har vi jo opdaget det med håret og skønhedspletten, så er alle glade! \o/
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#952 evermind 14 år siden

At wimmie tolker det lummert, når jeg vil opmuntre hende efter, hendes røv er blevet kaldt en ladeport: 0/6

Hrmfff, forvent ikke, jeg redder din røv en anden gang! (Pun intended) ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#953 davenport 14 år siden

Skulle du ikke være sammen med kæresten, som du ikke har set i 3 uger??? Og så sidder du her..

Well, dedikeret!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#954 evermind 14 år siden

#953 Hun har været oppe siden kl. 5, så hun er gået omkuld. Jeg joiner hende om lidt, skulle dog lige skrive et længere svar til Thomsen i en anden tråd og ordne noget kreditkort-management/bestilling for min lillebror. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#955 davenport 14 år siden

Excuses, excuses, ind og præsentér hende for den lange ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#956 Highland Park 14 år siden

#954: Ja, det er jo også meeeeeeeget vigtigere end bum lums. Pff!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#957 wimmie 14 år siden

evermind (952) skrev:
At wimmie tolker det lummert, når jeg vil opmuntre hende efter, hendes røv er blevet kaldt en ladeport: 0/6

Hrmfff, forvent ikke, jeg redder din røv en anden gang! (Pun intended) ;)


Årh...vidste ikke at zombier havde følelser. Her er lidt kompensation
zombie pin-up
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#958 evermind 14 år siden

#955 Hun har desværre valgt at besøge mig i den forkerte uge. :'( Nå, ingen grund til at være sart ... Man er vel zombie? :P

#956 Jeg tror kun, det er Erlingur, der praktiserer bum lums ...? Eller ... det gør han jo ikke wups.

#957 Pah, hvis du tror, du bare kan linke til et eller andet smart billede, og det hele så bliver godt ig... OOO-WEEE! We cool! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#959 Highland Park 14 år siden

#958: Hvad praktiserer du, zombien, så? "Num, luns!"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#960 evermind 14 år siden

#959 Den første regel er, at vi ikke snakker om det. But a little eating out is always good ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: