#9580 Jeg skal lige samle mine tanker. Sidstnævnte begivenhed fylder enormt i mit univers. Det er som om en god ven har taget billetten, så det er nok ikke lige nu, jeg skal forsøge at skrive noget fornuftigt. Skal nok prøve hurtigt!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Men tænk nu også på det bagkatalog han efterlader sig. Det forsvinder jo aldrig, og det kan du nyde sammen med lillepigen resten af jeres liv. Alle dør, det er bare et spørgsmål om tid. Man kan jo vende det om og sige, at ikke alle mennesker har så stor impact på livet som sådan, og det er jo positivt. Men jeg forstår godt du er ked af det. Det er sikkert sådan jeg vil ha det når Eddie Vedder engang står af...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#9583 Jo. Der skal nok blot lige være plads til lidt reflektion omkring de mange "gode år" og en slags "paying the last respect", inden livet går videre. Det der ærgrer mig mest er, at lillepigen ikke kommer til at opleve ham på scenen, nu hun også er blevet stor fan.
Jeg røg med på opfordingen i sidste uge og skrev en "get well" besked til den store mands mailaddresse og lillepigen responderede på sms med "SEJT FAR HAR DU SKREVET TIL SPRINGSTEENS SAXOFONIST!!!!" :) Som forælder er der altid en masse man gerne vil videregive til sine børn. Og efter 15 koncerter, var det blot en lille bitte drøm, at kunne have stået til en 16. med hende og set hende få "syn for sagen" for fars fanatisme :)
#9584 Jo og så lige Human Touch og Lucky Man flopperne :)
Det kan være, at Springsteen så fremover kun tournerer med sange fra Nebraska, Human Touch og Lucky Man. That would not be epic. Men jeg har også svært ved at se, hvordan man skal udfylde hullet efter Clarence.
#9586 Det kan man ikke og man skal heller ikke prøve. Det er muligt, at der bliver en turné mere, for at sige ordentlig farvel. Det ville være en fin afsked. Man kunne udfylde Danny Federicis plads, men The Big Man er umuligt. Jeg tror Jungleland er blevet spillet for sidste gang live.
Nyd The Big Mans solo fra Jungleland en af de sidste gange han optrådte med nummeret:
og forestil den kraft han havde i 78
#9581 Antlion 14 år siden
Hvad med "Offret"? Den er vigtigere end Benway, JannikAnd, Navarre og John Ford.
:)
#9582 Bruce 14 år siden
#9583 davenport 14 år siden
Men jeg forstår godt du er ked af det. Det er sikkert sådan jeg vil ha det når Eddie Vedder engang står af...
#9584 Antlion 14 år siden
Fuldt forståeligt. Med undtagelse af "Nebraska", har han da næsten fuldt ham på alle bossens store plader, ikke?
#9585 Bruce 14 år siden
Jeg røg med på opfordingen i sidste uge og skrev en "get well" besked til den store mands mailaddresse og lillepigen responderede på sms med "SEJT FAR HAR DU SKREVET TIL SPRINGSTEENS SAXOFONIST!!!!" :) Som forælder er der altid en masse man gerne vil videregive til sine børn. Og efter 15 koncerter, var det blot en lille bitte drøm, at kunne have stået til en 16. med hende og set hende få "syn for sagen" for fars fanatisme :)
#9584 Jo og så lige Human Touch og Lucky Man flopperne :)
#9586 MMB 14 år siden
#9587 Bruce 14 år siden
Nyd The Big Mans solo fra Jungleland en af de sidste gange han optrådte med nummeret:
og forestil den kraft han havde i 78
#9588 Antlion 14 år siden
#9589 Wangsgaard 14 år siden
#9590 MMB 14 år siden
Samme her. :)